Newbeginnings Skrevet 21. august 2020 #1 Del Skrevet 21. august 2020 har oppdaget spisriktig.no, som leverer ulike typer sunne middagspakker med ferdig mat som bare kan varmes opp. De har standard pakker, lett og mett med mindre kalorier, vegetar osv. Lurer på om noen har testet? Og i så fall: er det mye mat, blir man mett..? Og smaker det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Del Skrevet 21. august 2020 Har lest om det, det høres dyrt og restriktivt ut. Du får akkurat de samme varene i butikken, og da kan du kjøpe det du liker, og nok til å bli mett! Anonymkode: aa582...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Del Skrevet 21. august 2020 Har prøvd, ikke all mat var godt. Noe av maten var gjennomsvett og lite appetittlig. Anonymkode: 33bfe...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 21. august 2020 #4 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg har prøvd. Synes ikke jeg fikk value for money. Du kan kjøpe deg bokser på feks clas ohlson og bruke en søndag til å preppe det samme selv. Bare mye billigere.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Del Skrevet 21. august 2020 3 timer siden, Newbeginnings skrev: har oppdaget spisriktig.no, som leverer ulike typer sunne middagspakker med ferdig mat som bare kan varmes opp. De har standard pakker, lett og mett med mindre kalorier, vegetar osv. Lurer på om noen har testet? Og i så fall: er det mye mat, blir man mett..? Og smaker det godt? Har prøvd. Aldri mer. Veldig mye dårligere enn Fjordland. Nei gå heller for Adams matkasse eller noe sånt ☺️ Anonymkode: fe588...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg har hørt at "makroboks" er bedre, men jeg har ikke forsøkt noen av dem selv. Anonymkode: 68127...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Del Skrevet 21. august 2020 Dyrt og stusselig, synes Fjordland er bedre. Søk opp meal prep på YouTube og fiks selv. Anonymkode: 8fcd6...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkee Skrevet 22. august 2020 #8 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg er ikke kresen på mat i det hele tatt, men de rettene der var uspiselige 🤢 Det endte med at jeg kastet de og lagde min egen mat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå