Gå til innhold

Noen som har prøvd middagspakker fra spisriktig.no?

Newbeginnings

Anbefalte innlegg

har oppdaget spisriktig.no, som leverer ulike typer sunne middagspakker med ferdig mat som bare kan varmes opp. De har standard pakker, lett og mett med mindre kalorier, vegetar osv. Lurer på om noen har testet? 

Og i så fall: er det mye mat, blir man mett..? Og smaker det godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest om det, det høres dyrt og restriktivt ut. Du får akkurat de samme varene i butikken, og da kan du kjøpe det du liker, og nok til å bli mett!

Anonymkode: aa582...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd, ikke all mat var godt. Noe av maten var gjennomsvett og lite appetittlig.

Anonymkode: 33bfe...ad8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd. Synes ikke jeg fikk value for money. Du kan kjøpe deg bokser på feks clas ohlson og bruke en søndag til å preppe det samme selv. Bare mye billigere.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Newbeginnings skrev:

har oppdaget spisriktig.no, som leverer ulike typer sunne middagspakker med ferdig mat som bare kan varmes opp. De har standard pakker, lett og mett med mindre kalorier, vegetar osv. Lurer på om noen har testet? 

Og i så fall: er det mye mat, blir man mett..? Og smaker det godt?

Har prøvd. Aldri mer. Veldig mye dårligere enn Fjordland. Nei gå heller for Adams matkasse eller noe sånt ☺️

Anonymkode: fe588...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at "makroboks" er bedre, men jeg har ikke forsøkt noen av dem selv.

Anonymkode: 68127...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyrt og stusselig, synes Fjordland er bedre.  Søk opp meal prep på YouTube og fiks selv. 

Anonymkode: 8fcd6...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kresen på mat i det hele tatt, men de rettene der var uspiselige 🤢 Det endte med at jeg kastet de og lagde min egen mat! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...