Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine er: Badger Lip and Body Balm, Clinique Superpowder Double Face Powder, Cosmica Farget Dagkrem, Clarins Multiblush i Tender Raspberry og Kerastase shampoo og balsam (groenn flaske).

Noe du ikke kan leve uten??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kerastase Resistance shampo og balsam, Sebastian Roxx styling, Dermalogica Ultracalming Cleanser, Weleda Everon leppepomade. Flex WP mascara fra Lancome er også høyt på lista, men jeg irriterer meg grønn over at den blir så raskt tørr i forhold til andre mascaraer.

Skrevet

Lilith: det var Kerastase Resistance jeg mente!!

Liker ogsaa Body Shops Body Butter, og RENs body wash (okologisk).

Gjest Spacegirl
Skrevet

Dette er produkter som jeg kjøper igjen og igjen fordi jeg er så fornøyd med dem:

Wella SP Color Saver Mousse

Blue Corn Scrub Mask fra Body Shop

Einerlåg Shampo

Everyday Concealer fra Body Shop

Garnier Synergie Pure Deep Pore Wash

:)

Skrevet

Wella SP Shampo

YSL Faux Cils Mascara

Olay Touch Ansiktskrem

L'Occitane Lip Balm

Skrevet

Stemmer for Faux Cils Mascara

Stila Smudge Pots, må ha det, bare må ha det.

En eller annen rette-ting-krem fra et eller annet merke de har på Alex frisør. (Har nettopp kjøpt den..), den har silke i seg og håret blir kjempeblankt.

Skrevet

Har mange produkter jeg ikke klarer meg uten...De jeg kommer på i farten er for eks:

Dermalogica Ultracalming cleanser, fuktighetskrem(akkurat nå Dermalogica Skin S cream og Elisabeth A Ceramide Moisture nattkrem).Jeg må også ha en fuktighetsspray i nærheten og da funker den fra Decloer bra. Maskara,concealer og lipgloss er det eneste det går i om dagen...Av maskarer liker jeg de fra Rimmel og Lancôme aller best. Har ikke funnet min favoritt av concealere,men den jeg har nå-Dior Skinflash, fungerer helt greit. Beste lipgloss er fra Lancôme, Chanel og YSL.

Klarer meg heller ikke lenge uten Sebastian Root Raise Liftingspray og Kerastase Ciment Anti-Usure kur...

Noen av favorittene i hvert fall... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...