AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Sendte snap onsdag om lunsj i dag. Åpnet, men ikke svar. Sendte ny snap i går. Når den ikke åpnes etter 17 t slettet jeg den. Ser hun har sett jeg har slettet, men ikke skrevet noe. Skuffet her 😢 Ble ikke lunsj. Anonymkode: ad5c9...ed6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Så dårlig gjort! Siste gang jeg hadde invitert henne. Anonymkode: c89ba...434 5
Faulkner Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Hun trodde vel invitasjonen gikk til veldig mange på lista de, som jeg hadde trodd om jeg fikk invite på snap... 7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Neste gang inviterer du heller på SMS, det er mye mer personlig og ikke minst så er det mye koseligere! Anonymkode: 3eba3...a21 12
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 Hvorfor ikke heller ta kontakt med vedkommende på normalt vis? Altså ringe henne og spørre om det kan passe henne? Anonymkode: 2d709...7ca 11
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Send melding eller ring. Jeg hater når folk absolutt skal ha samtaler på snap. Anonymkode: 2bf0e...812 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Er det mulig? Sorry, men her henger man seg opp hvor man inviterer. Bare glem det!!! Anonymkode: ad5c9...ed6 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 Det er forskjellig fra generasjon / vennegjeng til vennegjeng, mine venner snakker kun på snap, helt normalt, ikke noe rart over det! til TS: er det første gang hun ignorerer en invitasjon, eller skjer det ofte ? om det er første gang hadde jeg gitt en henne litt «slack» og tenkt at hun var opptatt med noen. Er det noe hun gjør ofte tror jeg du vet selv hva du burde gjøre.. 😕 Anonymkode: eed47...937 4
Midnight Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 Er også enig i at dette er dårlig gjort. Spiller det egentlig noen rolle på hvilken plattform man blir invitert? Hadde jeg fått et konkret spørsmål om jeg ville spise lunsj med ei venninne «kl. 12 på café xx» hadde jeg ikke tenkt at den var ymtet på noen andre enn meg. (Med mindre venninnen min ønsker sterkt å spise lunsj med potensielt hele snapchatlista si). Føler med deg, ts. ♥️ Synes venninnen din skylder deg en forklaring. 5
Pipaluk Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 jeg har aldri opplevd å få invitasjon og invitere på snap chat, sannsynligvis har TS erfaring med det. Problemet hvis jeg skulle få en snap er at jeg ikke har varsling på den. ( Hvis jeg hadde det, ville jeg fristet til å sjekke den hver gang jeg fikk varsel), så greit å bare kunne sjekke den på bestemte tider. Tror du at hun tenkte at det bare var hun som var invitert, eller at det kunne vært flere? Hvordan hadde det vært å sende invitasjon via Messenger? 1
Chiyo Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 Du kan ikke bli sur for at du ikke får svar når du ikke en gang har ringt personen. Du vet ikke hvorfor du ikke har fått svar. Hvis du absolutt vil ha tak i noen så kan du forsøke å sende melding, men ringe om du ikke får svar. 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 hvor gamle er dere? er veldig vanlig å bruke snapchat til å kommunisere, så veldig rart hun ikke svarte? kan hende hun trodde du sendte det til mange på lista de hvis dere f.eks har felles venner. Anonymkode: c6f6d...f44 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #14 Skrevet 21. august 2020 Kan se hun har lest den. Bruker snap. Nei, var lunsj for meg og henne. Ingen andre. Så spør ikke igjen. Nå får det bli henne evt. Kanskje et hint ja. Anonymkode: ad5c9...ed6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #15 Skrevet 21. august 2020 Jeg opplevde det samme med ei venninne, som forsøkte å fade meg ut da, men jeg tok jo ikke "hintet" så lett jeg da. Begynte med at hun slutta å spørre om vi skulle sees, all initiativ gikk fra meg. Så brukte hun ofte opptil et døgn, noen ganger flere dager på å svare, selv om hun sitter med telefonen limt i hånda hele tiden og er aktiv mange ganger ila dagen på sosiale medier. Til slutt ble det at hun åpnet meldingen, men ikke svarte. Når jeg spurte "hallo?", sa hun bare at "oi jeg var opptatt og glemte å svare". Og sånn fortsatte det lenge, før jeg slutta å ta kontakt. Hørte aldri et ord igjen fra henne. Anonymkode: f81d1...ee8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #16 Skrevet 21. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde det samme med ei venninne, som forsøkte å fade meg ut da, men jeg tok jo ikke "hintet" så lett jeg da. Begynte med at hun slutta å spørre om vi skulle sees, all initiativ gikk fra meg. Så brukte hun ofte opptil et døgn, noen ganger flere dager på å svare, selv om hun sitter med telefonen limt i hånda hele tiden og er aktiv mange ganger ila dagen på sosiale medier. Til slutt ble det at hun åpnet meldingen, men ikke svarte. Når jeg spurte "hallo?", sa hun bare at "oi jeg var opptatt og glemte å svare". Og sånn fortsatte det lenge, før jeg slutta å ta kontakt. Hørte aldri et ord igjen fra henne. Anonymkode: f81d1...ee8 Det er jo bare dårlig gjort 😔 Ikke noe kjekk opplevelse. Anonymkode: ad5c9...ed6 1
Mumsmums Skrevet 21. august 2020 #17 Skrevet 21. august 2020 Off topic, men går det an å slette en snap😱 tell me more, tell me more🙈 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #18 Skrevet 21. august 2020 6 minutter siden, Mumsmums skrev: Off topic, men går det an å slette en snap😱 tell me more, tell me more🙈 Ja, går ann. Mottaker får da opp at snap er slette. Anonymkode: ad5c9...ed6
Mumsmums Skrevet 21. august 2020 #19 Skrevet 21. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, går ann. Mottaker får da opp at snap er slette. Anonymkode: ad5c9...ed6 Hvordan?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #20 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, Mumsmums skrev: Hvordan? Hold på melding, går kun om den ikke er åpnet. Anonymkode: cfa9d...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå