Gå til innhold

first prise kjøttdeig?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkeinnloggetnånei
Skrevet

ser at de selger first price kjøttdeig 400 gr frossen til 14 kroner. ganske rimelig det når man skal ha en del ja..

men hvordan er smaken i forhold til feks gildes kjøttdeig??? noen som vet det?er fornøyd med mange andre av deres produkter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har bare brukt den i pizza, kjøttsaus og lasagne og sånn da, så da er den jo allerede smaksatt, men jeg synes den smaker helt greit jeg.

Eneste er at den er malt, ikke kvernet. Den kommer jo i sånn "pølse", ikke "fine strimler i en pakke", så man må kanksje "jobbe" litt mer med den, for å få den i småbiter, sånn til f.eks taco. Men, smaken har jeg ikke merket meg noe spesielt med.

Skrevet
Vel, jeg har bare brukt den i pizza, kjøttsaus og lasagne og sånn da, så da er den jo allerede smaksatt, men jeg synes den smaker helt greit jeg.

Signerer denne jeg! Jeg kjenner ikke den store forskjellen. billig og god! ;)

Skrevet

Noen som vet opprinnelsesland? Fettprosent?

Skrevet
Signerer denne jeg!  Jeg kjenner ikke den store forskjellen. billig og god!  ;)

Samme her!

Merker ikke noe forskjell på den og annen kjøttdeig :)

Skrevet

Det spørs jo også hvor mye vann den er tilsatt. Jeg synes ikke det er noe morro når over halvparten av kjøttet forsvinner for øynene dine når du steker det i panna. :tristbla:

Skrevet

den er helt grei....

liker fersk kjøttdeig bedre, men det er alltids greit å ha en slik liggende i fryseren... bruker den mye i taco....

Gjest hanyman
Skrevet

er ikke malt å kvernet det samme ?

Skrevet

Altså, når du tenker "kvernet kjøttdeig2 slik det står på den som ligger i "boks" så er den i striper ut fra kverna, mens "malt kjøttdeig" som det står på "pølsa", den er "en klump" ikke i sånne "striper", var det jeg mente å prøve å forklare.

• 2 uker senere...
Skrevet

Husker ikke hviølket land den jeg leste på kom i fra... var ifra Afrika et sted...

Skrevet

Husker ikke hvilket land den jeg leste på kom i fra... var ifra Afrika et sted...

Skrevet

Den er fra Botzwana, husker ikke fettprosenten. Synes kjøttdeigen smaker kjempe godt, jeg. Bruker den til gryteretter og tacos etc..

Skrevet

Kjøttdeigen er super den, ja. Har brukt den i taco, pizza og gryteretter. Husker heller ikke fettprosenten, men den holder seg innenfor norke rammer. Ellers hadde en ikke fått selge den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...