AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Okei.. så venninne mi skule ta en graviditetest fordi ho var redd for å være gravid, den ble negativ. men jeg har jo p stav og har sex alltid med kondom, og testen ble sånn her🤦🏼♀️ Altså wtf? Apoteket burde virkelig slutte å selge dem, gir jo enten falsk positiv eller falsk negativ🙄 Anonymkode: eaaa8...8ce
anonym5 Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Venninna di fekk nok negativ fordi ho ikkje var gravid. Testen din derimot er absolutt positiv. Falsk positiv er svært sjeldent😊 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, anonym5 skrev: Venninna di fekk nok negativ fordi ho ikkje var gravid. Testen din derimot er absolutt positiv. Falsk positiv er svært sjeldent😊 Men det er jo ikke mulig 🤔 har jo p stav og beskytter meg godt Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ikke mulig 🤔 har jo p stav og beskytter meg godt Anonymkode: eaaa8...8ce Man er uansett ikkje 100% sikret desverre! Ingen prevensjon er helt sikre, men er du gravid har du vært maks uheldig, hvis du ikke ønsker barn nå da... Anonymkode: f75de...603 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Ta en annen test også, da så ser du vel om denne er dårlig Anonymkode: 8b1ce...946 6
Amatariel Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Clearblue pluss er en av de aller beste testene på markedet. Og jeg har prøvd MANGE. Ser helt klart ut som du er gravid! Du bør ta en digital test med ukesindikator også. Kommer det 3+ på den bør du dra på tidlig UL for å få bekreftet svangerskapslengden og kanskje få noen svar hos en gynekolog. 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 Rar tilfeldighet. Du tok bare en test fordi vennina di tok? 😬 så rart at du tilfeldigvis er gravid når du går på prevensjon.. også er det jo sikkert litt tidlig forhold til styrken på testen. Så litt av en tilfeldighet 😮 Anonymkode: b75ac...1e6 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 3 minutter siden, Amatariel skrev: Clearblue pluss er en av de aller beste testene på markedet. Og jeg har prøvd MANGE. Ser helt klart ut som du er gravid! Du bør ta en digital test med ukesindikator også. Kommer det 3+ på den bør du dra på tidlig UL for å få bekreftet svangerskapslengden og kanskje få noen svar hos en gynekolog. Ja, da gjør jeg det. Blir stressa.. vil jo ikke ha barn🙄 Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rar tilfeldighet. Du tok bare en test fordi vennina di tok? 😬 så rart at du tilfeldigvis er gravid når du går på prevensjon.. også er det jo sikkert litt tidlig forhold til styrken på testen. Så litt av en tilfeldighet 😮 Anonymkode: b75ac...1e6 Hehe, kanskje jeg forklarte Litt dårlig. greia var jo at ho var stressa og jeg ville bare roe henne ned med at jeg tar testen med henne, var jo ganske sikker jeg ikke var gravid Men så ble ho overraska akkurat som meg, men tenker fortsatt det er noe galt med testen.. skal bare ta en digital når jeg kan så blir jeg kvitt stresset. Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er uansett ikkje 100% sikret desverre! Ingen prevensjon er helt sikre, men er du gravid har du vært maks uheldig, hvis du ikke ønsker barn nå da... Anonymkode: f75de...603 Nei, vil ikke ha barn:) og bruker jo kondom og så er sikker jeg ikke er gravid. Og hvis jeg er det, så er jeg gaaanske uheldig 😒 har brukt jo p stav i ca 6 måneder Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, kanskje jeg forklarte Litt dårlig. greia var jo at ho var stressa og jeg ville bare roe henne ned med at jeg tar testen med henne, var jo ganske sikker jeg ikke var gravid Men så ble ho overraska akkurat som meg, men tenker fortsatt det er noe galt med testen.. skal bare ta en digital når jeg kan så blir jeg kvitt stresset. Anonymkode: eaaa8...8ce Oi shitt! Kanskje det var en mening i det så du skille få vite det til rett tid😅 du må si ifra hvordan fet går etter neste test da 😊👍🏻 Anonymkode: b75ac...1e6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #13 Skrevet 21. august 2020 Jeg ble litt nysgjerrig nå om du er gravid eller ikke! Det er jo veldig rart da, både kondom OG P-stav! Den ungen burde jo få navnet McGyver eller noe Anonymkode: b4897...b76 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #14 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi shitt! Kanskje det var en mening i det så du skille få vite det til rett tid😅 du må si ifra hvordan fet går etter neste test da 😊👍🏻 Anonymkode: b75ac...1e6 Ouf.. syns bare det er jævlig rart, men kan godt oppdatere her når jeg har tatt testen 🤦🏼♀️ Dumt når det skjer sånt, men hvis jeg er gravid så blir jeg faktisk lei meg Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #15 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble litt nysgjerrig nå om du er gravid eller ikke! Det er jo veldig rart da, både kondom OG P-stav! Den ungen burde jo få navnet McGyver eller noe Anonymkode: b4897...b76 Hahaha, skal sjekke kondomene 😂 kanskje de er gamle, eller hva slags forklaring har dette a?🤔 gode sædceller kanskje 😒.. syns det er lite morsomt, men prøver å ikke ta det med litt humør i guess Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #16 Skrevet 21. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vil ikke ha barn:) og bruker jo kondom og så er sikker jeg ikke er gravid. Og hvis jeg er det, så er jeg gaaanske uheldig 😒 har brukt jo p stav i ca 6 måneder Anonymkode: eaaa8...8ce Jeg ville virkelig tatt enda en test, gått for den litt dyrere digitale versjonen. Alt av prevensjon har en viss % sjans for å ikke virke. Har du kjørt dobbelt opp, så er det enda tryggere, men ingenting annet enn å ikke ha penetrerende sex er 100% sikkert. Anonymkode: 78db6...273 1
MollyJones Skrevet 21. august 2020 #17 Skrevet 21. august 2020 Oisann - her ville jeg tatt en digital test fort. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #18 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville virkelig tatt enda en test, gått for den litt dyrere digitale versjonen. Alt av prevensjon har en viss % sjans for å ikke virke. Har du kjørt dobbelt opp, så er det enda tryggere, men ingenting annet enn å ikke ha penetrerende sex er 100% sikkert. Anonymkode: 78db6...273 Ja, skal kjøpe den på mandag:) lest at p stav er 99% sikker, faktisk en av de sikreste derfor valgte jeg den, og tenkte Og bruke kondom også så er jeg 100% sikker.. men altså.. skal prøve å ikke tenke mer på før mandag Anonymkode: eaaa8...8ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #19 Skrevet 21. august 2020 Helgen har kommet og ungdommene kjeder seg 😴 Anonymkode: 0826b...9f6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #20 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, skal kjøpe den på mandag:) lest at p stav er 99% sikker, faktisk en av de sikreste derfor valgte jeg den, og tenkte Og bruke kondom også så er jeg 100% sikker.. men altså.. skal prøve å ikke tenke mer på før mandag Anonymkode: eaaa8...8ce Hvordan klarer du å vente helt til mandag?😮😅 Anonymkode: b75ac...1e6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå