Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det første tegnet på graviditet hos deg? Og hvor tidlig fikk du et tegn? 

Anonymkode: 2309c...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme bryst. 10dpo

• Liker 1
Skrevet

Positiv test 9/10 dpo. Og manglende mensen noen dager senere. 

Vært gravid mange ganger, sjeldent kjent noe symptom før rundt uke 6-7. Også i de svangerskapene som gikk bra. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tiltagende ømme brystvorter fra 8-9 dpo. 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 1
Skrevet

Sist jeg ble gravid så fikk jeg vonde brystvorter 3 dpo, ja veldig tidlig til å ha noe tegn, men var ikke tilfeldighet da jeg aldri hadde det de andre syklusene.. så fikk jeg metall smak i munnen 12 dpo. Testet positiv 13 dpo, og rett etter positiv test fikk jeg menssmerter og stikking og strekninger nederst i magen og korsryggen. Var sikker på at mensen var på vei så løp på do hele tiden for å sjekke. Men nei. Var livmoren som strekker seg 😀 

Skrevet
15 minutter siden, Love90 skrev:

Sist jeg ble gravid så fikk jeg vonde brystvorter 3 dpo, ja veldig tidlig til å ha noe tegn, men var ikke tilfeldighet da jeg aldri hadde det de andre syklusene.. så fikk jeg metall smak i munnen 12 dpo. Testet positiv 13 dpo, og rett etter positiv test fikk jeg menssmerter og stikking og strekninger nederst i magen og korsryggen. Var sikker på at mensen var på vei så løp på do hele tiden for å sjekke. Men nei. Var livmoren som strekker seg 😀 

3 dpo er ikke egget festet, så de ømme puppene hadde ingenting med graviditeten å gjøre. 

Anonymkode: 6ff30...43c

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 dpo er ikke egget festet, så de ømme puppene hadde ingenting med graviditeten å gjøre. 

Klar over at det ikke har noe med HCG å gjøre. Men jeg hadde ikke noe sånt iløpet av de to årene vi prøvde så er overbevist om at det hadde noe med at egget isåfall var befruktet. Hvordan det går an vet jeg ikke. Men er helt sikker på at det hadde noe med det å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Love90 skrev:

Klar over at det ikke har noe med HCG å gjøre. Men jeg hadde ikke noe sånt iløpet av de to årene vi prøvde så er overbevist om at det hadde noe med at egget isåfall var befruktet. Hvordan det går an vet jeg ikke. Men er helt sikker på at det hadde noe med det å gjøre. 

Vel, det har ingen sammenheng. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det har ingen sammenheng. 

Det var nå bare det jeg kjente som var annerledes akkurat den mnd jeg ble gravid av de 2 årene som prøver. Om det var en tilfeldighet synes jeg er veldig rart.. 

Skrevet

Første gang, masse kviser nesten en uke før ikm. 2 gang et skikkelig stikk i magen 5 dpo, egget som festet seg?!?, også fikk jeg gulklumpete utflod dagen etter, og litt hver dag og positiv test 9 dpo, 6 dager før ikm:) 

Anonymkode: 48f52...84c

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang, masse kviser nesten en uke før ikm. 2 gang et skikkelig stikk i magen 5 dpo, egget som festet seg?!?, også fikk jeg gulklumpete utflod dagen etter, og litt hver dag og positiv test 9 dpo, 6 dager før ikm:) 

Nå må folk slutte. Man kjenner ikke egget feste seg. 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette er så tullete av folk 😅😆

Anonymkode: 71380...298

• Liker 2
Skrevet

Mensen kom ikke, og siden jeg ikke gikk å kjente etter symptomer som lagde heller kroppen ingen. 

Så ingen tegn før to streker og uteblitt mens, 6 uker på veg. 

Anonymkode: 32625...4ce

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldeles ikke. Noe var det, og jeg visste det var klaff, og positiv test et par dager etter så egget festet seg jo den dagen. Vet de sier en ikke kan kjenne det, derfor spmtegnene, men kjente noe som indikerte at jeg var gravid så jo, jeg ser på det som et tegn på graviditet! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...