AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Jeg er veldig flink til å sende meld om ønske om fin dag, spørre hvordan det går dersom jeg vet de skal noe, oppriktig interessert og spør om å møtes. Får lite sånt tilbake. Hadde f.els en viktig avtale i livet mitt på tirsdag. Ikke en har spurt hvordan det gikk. Ikke dn lyd fra noen siden jeg bestemt meg for å se hvor lang tid det tok får jeg hørte fra noen. Har jeg så lite betydning for andre? Skikkelig lei meg her. Tilføyer at jeg er enslig så har ingen mann dom bryr seg. Nå barnefri helg, men blir vel helg alene som vanlig. Måtte få ut og håper å høre tanker her. Anonymkode: 8d135...86c 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 21. august 2020 Jeg synes det du beskriver er masete, så vi er alle forskjellig. Har du tenkt over at vennene dine ikke er som deg og omvendt? Betyr ikke at de ikke er glad i deg det. De fleste har fullt skjema og selv om jeg bryr meg om vennene mine og det som skjer i livet deres, er det ikke noe jeg husker på i det daglige men vi snakker eventuelt om det neste gang vi sees. Unntak er selvsagt at man blir innlagt på sykehus eller lignende. Anonymkode: 060d4...900 63
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Hvis man setter seg et sånt mål om at man forventer å få tilbake det samme som man gir sånn du gjør her så blir man skuffet. De samme tingene er ikke like viktig for alle og når man får familie går det foran venner. Hvis du vil gjøre noe må du enten oppsøke aktiviteter du liker eller begynne a date. Anonymkode: 1d234...94d 18
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig flink til å sende meld om ønske om fin dag, spørre hvordan det går dersom jeg vet de skal noe, oppriktig interessert og spør om å møtes. Får lite sånt tilbake. Hadde f.els en viktig avtale i livet mitt på tirsdag. Ikke en har spurt hvordan det gikk. Ikke dn lyd fra noen siden jeg bestemt meg for å se hvor lang tid det tok får jeg hørte fra noen. Har jeg så lite betydning for andre? Skikkelig lei meg her. Tilføyer at jeg er enslig så har ingen mann dom bryr seg. Nå barnefri helg, men blir vel helg alene som vanlig. Måtte få ut og håper å høre tanker her. Anonymkode: 8d135...86c Skjønner hva du mener. De har vent seg til at du gjør dem godt, og kommer til å bli skuffet og krenket hvis du slutter. De kommer aldri til å skjønne hvorfor. Selvinnsikt er noe de mangler, og det er dessverre stadig flere slike. Anonymkode: d5103...2fd 2
TinaChristina Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 Vi er forskjellige på de tingene der, men skjønner deg godt. Når man ikke får noe omtanke eller spørsmål omkring sine ting av venner, så føler man seg jo ikke spesielt viktig. Folk nå for tiden er mest opptatt av seg og sitt, og mener sjelden vondt med å ikke bry seg, de kanskje ikke tenker stort over det eller legger merke til det selv. Jeg tipper de lar høre fra seg snart❤ 2
Trolltunge Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Mine venner er ekstremt viktig for meg, og jeg er utrolig glad i dem og for å ha dem i livet mitt. HELDIGVIS forstår mine venner det uten at vi må ha stadig kontakt med meldinger, telefoner og treff, for det har jeg ikke kapasitet til. Mine venner er som verdens herligste øyer jeg kan svømme til når jeg trenger og har anledning, og de står der og tar imot like vennlig og glade om det er to dager siden vi sist hadde kontakt, eller 6 måneder. Vi har alle travle liv, og er alle slike deilige øyer for hverandre, der man ved anledning kan nyte vennskapet, helt fullstendig uten at noen er såre for at det er for lite og sjelden. Vi gleder oss bare over at det er når det er. Så trygt og trofast, og uten krav om hyppighet veldig mange av oss ikke kunne levert på. Jeg har hatt noen venner som krevde og hadde behov for hyppige meldinger, telefoner og treff. De betydde mye for meg også, men jeg hadde ikke sjansen til å levere på deres behov, så da måtte jeg la dem gå. De andre har jeg stort sett hatt i mange år, og jeg virkelig elsker dem. At de ikke stadig hører fra meg er fordi jeg ikke har kapasitet til det, og har absolutt ingenting med at de ikke er viktige å gjøre. 31
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Det at man er singel har en del å si. Andre har gjerne mann man tilbringer tid med. Når man ikke har det blir det et annet behov. Tenker dere på det? Sår at folk her tenker på det som mas og ikke som meg huggelig med en hilsen! Skal trekke meg mer vekk da gjerne. Anonymkode: 8d135...86c 5
Trolltunge Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det at man er singel har en del å si. Andre har gjerne mann man tilbringer tid med. Når man ikke har det blir det et annet behov. Tenker dere på det? Sår at folk her tenker på det som mas og ikke som meg huggelig med en hilsen! Skal trekke meg mer vekk da gjerne. Anonymkode: 8d135...86c Ja vi tenker på det, og de jeg måtte la gå fordi de hadde større behov for kontakt var i hovedsak single, men jeg fikk ikke mer kapasitet av å vite det. Jeg synes imidlertid alltid det er kjekt med en kjapp meldingsdialog innimellom, for da kan man svare når man har anledning, og det er bare hyggelig, men to av dem ringte også stadig, og det ble et problem for meg. Det var alltid midt i annet jeg holdt på med, og jeg følte meg da ufin når jeg måtte si det, og det føltes ubehagelig å avvise og føle at jeg ikke kunne møte deres behov. Selv om jeg kan forstå at de hadde annen situasjon enn meg følte jeg egentlig at de ikke forsto at jeg hadde en annen situasjon enn dem, og de hadde jo god anledning til å ha lange samtaler på telefonen. Jeg hadde allerede full oppbooket dag med alt angående jobb, hus, barn og mann. Det gikk i ett for meg hele dagen, og på kvelden ble min mann skuffet om jeg satt i telefonen det som var det eneste vi hadde som var vår stund, uten barn og oppgaver. Det bør være forståelse den veien også. 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, Trolltunge skrev: Ja vi tenker på det, og de jeg måtte la gå fordi de hadde større behov for kontakt var i hovedsak single, men jeg fikk ikke mer kapasitet av å vite det. Jeg synes imidlertid alltid det er kjekt med en kjapp meldingsdialog innimellom, for da kan man svare når man har anledning, og det er bare hyggelig, men to av dem ringte også stadig, og det ble et problem for meg. Det var alltid midt i annet jeg holdt på med, og jeg følte meg da ufin når jeg måtte si det, og det føltes ubehagelig å avvise og føle at jeg ikke kunne møte deres behov. Selv om jeg kan forstå at de hadde annen situasjon enn meg følte jeg egentlig at de ikke forsto at jeg hadde en annen situasjon enn dem, og de hadde jo god anledning til å ha lange samtaler på telefonen. Jeg hadde allerede full oppbooket dag med alt angående jobb, hus, barn og mann. Det gikk i ett for meg hele dagen, og på kvelden ble min mann skuffet om jeg satt i telefonen det som var det eneste vi hadde som var vår stund, uten barn og oppgaver. Det bør være forståelse den veien også. ah, du satte ord på det jeg føler! helt ok med litt sms nå og da, men chatter som aldri får en ende, ukentlige tlf som varer opp til tre timer🙄hjelpes jeg klikker av det. og har ikke en gang mann og barn🤭men studerer og jobber, og trenger å puste litt om kveldene. opplever et par veninner som mas og lite hygge🙈 Anonymkode: 90ea7...184 9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det at man er singel har en del å si. Andre har gjerne mann man tilbringer tid med. Når man ikke har det blir det et annet behov. Tenker dere på det? Sår at folk her tenker på det som mas og ikke som meg huggelig med en hilsen! Skal trekke meg mer vekk da gjerne. Anonymkode: 8d135...86c Det handler ikke bare om å være singel, jeg har en travel jobb og masse aktiviteter uten jobb. I tillegg kommer matlaging osv. Jeg er stort sett på farten hele dagen og ofte på tur i helgene. Slike meldinger uten innhold blir ofte liggende hos meg, jeg svarer på konkrete meldinger om treff. Har likevel et godt forhold til venner. Anonymkode: 5441b...47a 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 Skjønner va TS mener, jeg er også en slik person i vennegjengen. Føler meg fort avvist - har med tid å stund skjønt at det handler om meg (og ikke at ikke vennene mine bryr seg).. De er bare opptatt med egen hverdag - kjærste jobb familie osv. Jeg er mye ensom og kjeder meg, så da er det nok ekstra sårt.. Anonymkode: 3e7a9...6ef 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 Håper nesten at de som ikke kan ta seg tid til en meld eller en prat med en singel venninne av og til sitter der selv en dag uten mann. Er folk blitt sånn at de ikke har tid eller bryr seg om andre enn seg og sitt? Jeg har jo kjæreste så om da Kari sitter der time ut og inn alene bryr jeg meg ikke om. Og da dropper heller all kontakt pga mas. Anonymkode: 8d135...86c 10
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #13 Skrevet 22. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper nesten at de som ikke kan ta seg tid til en meld eller en prat med en singel venninne av og til sitter der selv en dag uten mann. Er folk blitt sånn at de ikke har tid eller bryr seg om andre enn seg og sitt? Jeg har jo kjæreste så om da Kari sitter der time ut og inn alene bryr jeg meg ikke om. Og da dropper heller all kontakt pga mas. Anonymkode: 8d135...86c Ja, sånn har det dessverre blitt. 😪 Anonymkode: 1f9ae...a10 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Skrevet 22. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper nesten at de som ikke kan ta seg tid til en meld eller en prat med en singel venninne av og til sitter der selv en dag uten mann. Er folk blitt sånn at de ikke har tid eller bryr seg om andre enn seg og sitt? Jeg har jo kjæreste så om da Kari sitter der time ut og inn alene bryr jeg meg ikke om. Og da dropper heller all kontakt pga mas. Anonymkode: 8d135...86c Men man trenger jo ikke sitte hjemme alene fordi man er single. Jeg har single venner som er like mye om ikke mer på farten som meg. Man må jo kunne aktivisere seg selv litt. Anonymkode: 5441b...47a 19
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #15 Skrevet 22. august 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man trenger jo ikke sitte hjemme alene fordi man er single. Jeg har single venner som er like mye om ikke mer på farten som meg. Man må jo kunne aktivisere seg selv litt. Anonymkode: 5441b...47a Nå ikke, men ta f.eks i dag. Jobber til 18. Har hele kvelden, men ingen å gjøre noe med. Går ikke på byn alene (korona i tilllegg), ut å spise alene bare trist. Da blir det hjemme da med serie evt. Anonymkode: 8d135...86c
Gjest theTitanic Skrevet 22. august 2020 #16 Skrevet 22. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig flink til å sende meld om ønske om fin dag, spørre hvordan det går dersom jeg vet de skal noe, oppriktig interessert og spør om å møtes. Får lite sånt tilbake. Hadde f.els en viktig avtale i livet mitt på tirsdag. Ikke en har spurt hvordan det gikk. Ikke dn lyd fra noen siden jeg bestemt meg for å se hvor lang tid det tok får jeg hørte fra noen. Har jeg så lite betydning for andre? Skikkelig lei meg her. Tilføyer at jeg er enslig så har ingen mann dom bryr seg. Nå barnefri helg, men blir vel helg alene som vanlig. Måtte få ut og håper å høre tanker her. Anonymkode: 8d135...86c Jeg hadde ikke forventet at noen tar kontakt for å høre hvordan en avtale gikk for meg. Skulle alle ringt for sånne ting så hadde det blitt masete. Jeg gjør heller ikke det. Det kan være at man snakker om slike ting når man møtes ved neste anledning.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Skrevet 22. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ikke, men ta f.eks i dag. Jobber til 18. Har hele kvelden, men ingen å gjøre noe med. Går ikke på byn alene (korona i tilllegg), ut å spise alene bare trist. Da blir det hjemme da med serie evt. Anonymkode: 8d135...86c Trening, kurs, teater, konsert, foredrag, dansing, gåtur, frivillig arbeid. At det eneste du kan finne på er å se på TV er bare tull, du lyver kun for deg selv. Anonymkode: 0f85a...325 11
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Skrevet 22. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ikke, men ta f.eks i dag. Jobber til 18. Har hele kvelden, men ingen å gjøre noe med. Går ikke på byn alene (korona i tilllegg), ut å spise alene bare trist. Da blir det hjemme da med serie evt. Anonymkode: 8d135...86c Jeg er aldri på byen, gå ut og spise gjør jeg sjeldent, er likevel opptatt nesten hver kveld med aktiviteter. Anonymkode: 5441b...47a 4
mordi Skrevet 22. august 2020 #19 Skrevet 22. august 2020 Som introvert synes jeg sånne meldinger er kunstige og masete. Nå er jeg også en person som tåler mye. Jeg synes mange griner for ingenting. Dette vet vennene mine. Får derfor ikke sånne meldinger. M29. 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #20 Skrevet 22. august 2020 Det at du er enslig har mye å si. Andre har jo et liv med andre og andre de snakker mer med. Du kan ikke legge et slikt ansvar på kun venner. Jeg syntes det du beskrev som forferdelig masete. Anonymkode: 88fc6...c69 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå