Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har/har hatt stokkes flexi bath? Det er en badebalje jeg har sett på og vurderer siden vi har så lite plass på badet. Tanken er at vi skal flytte når mannen er ferdig med å studere, men innen da må vi finne noen kreative løsninger. Jeg er litt redd for at balja skal begynne å lekke etter å ha blitt brukt noen ganger...

Anonymkode: c5007...519

Skrevet

Vi har brukt vår i snart 2 år nå. Jeg har ikke sett noen tegn til lekkasje i alle fall.

• Liker 1
Skrevet

Jeg solgte nettopp vår etter at den har blitt brukt til fire barn gjennom seks år (ikke alle er mine). Eneste slitasjen var at håndtaket var knekt. Helt supert! Dropp nyfødtstøtten

Anonymkode: 43a0e...4b9

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også fornøyd med Flexibath, men dropp nyfødtstøtten som personen over meg sier. Nyfødtstøtten var udugelig. 

Anonymkode: 2cb53...975

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg solgte nettopp vår etter at den har blitt brukt til fire barn gjennom seks år (ikke alle er mine). Eneste slitasjen var at håndtaket var knekt. Helt supert! Dropp nyfødtstøtten

Anonymkode: 43a0e...4b9

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også fornøyd med Flexibath, men dropp nyfødtstøtten som personen over meg sier. Nyfødtstøtten var udugelig. 

Anonymkode: 2cb53...975

Hvorfor mener dere det? Jeg brukte nyfødtstøtten til han kunne sitte selv.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke merket noe slitasje, men den er ikke så mye brukt heller. Vi tok henne heller i dusjen. 

Skrevet

Har brukt den masse. Veldig solid!

Anonymkode: f41fb...a00

Skrevet

Brukt i 2 år her også. Ingen synlig slitasje. Proppen i bunn kan være litt knotete å sette i igjen etter tømming av karet, så vi tømmer det oftest bare ved å helle vannet ut over kanten. 

Brukte nyfødtstøtten i starten, og syntes den var grei å ha. Tror den er lett å få tak i billig og lite brukt på Finn! 

Anonymkode: c29a4...ed4

• Liker 1
Skrevet

Brukte den mye med babyen min. Og genial å kunne ta med seg om en skal bort, å kunne ha behov for en balje.

Jeg også sier som de over, dropp støtten, jeg brukte den en eller to ganger. Følte baby bare sklei ned, og følte ikke jeg fikk ordentlig tak på han. Så jeg holdt han heller under nakke/rygg og motsatt hånd. Og vasket med den ledige hånda. Turer uansett ikke å slippe baby på et setet.

Anonymkode: 4902d...c26

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt. Kommer nå også i større som jeg har på hytta. Men det minste fikk begge to plass i veldig lenge. Kjekt med lekebading. 

Nyfødtstøtten syns jeg fungerte når baby var litt større, men ikke kunne sitte selv. 
Når de var helt nyfødt og frem til det var litt mer muskler og kontroll, holdt jeg baby. Da fungerte ikke denne støtten og baby seg ned. 

Hatt mitt i mange år, så det er et godt kjøp.  

Skrevet

Vi har den, og har brukt den siden fødsel. Hadde med nyfødtsete og det var GULL verdt for vår del😊 men jeg ville gått for maxi-versjonen. Den ble lansert etter vi kjøpte vår. Nå når han beveger seg og leker i badekaret er det vanlige litt trangt, men fungerer godt allikevel.

Anonymkode: e7fcb...571

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte mitt brukt og er veldig fornøyd. Ingen lekkasje. Mange billige på Finn! 

Ser noen skriver du bør droppe nyfødtstøtten men den bruker jeg enda og baby er 3 mnd. Det er vel smak og behag. 

Anonymkode: e6306...c32

• Liker 1
Skrevet

Tommel opp på det badekaret. Treåringen vår krøller seg fortsatt sammen oppi der inni mellom! 😆 Så det er kanskje like greit å kjøpe den store versjonen først som sist. Det var ikke kommet da vi kjøpte vårt. Nyfødtsetet funket helt greit, syntes vi.

Anonymkode: 6d28d...318

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukt i 2 år her også. Ingen synlig slitasje. Proppen i bunn kan være litt knotete å sette i igjen etter tømming av karet, så vi tømmer det oftest bare ved å helle vannet ut over kanten. 

Brukte nyfødtstøtten i starten, og syntes den var grei å ha. Tror den er lett å få tak i billig og lite brukt på Finn! 

Anonymkode: c29a4...ed4

Samme her, kjøpt pent brukt og nå i bruk av barn nummer to. Ingen tegn til slitasje, og vi har også hatt glede av nyfødtstøtten.

• Liker 1
Skrevet

Nyfødt-innlegget var bare kronglete. Men er veldig fornøyd med balja 😀

Anonymkode: 5bcb8...c6a

Skrevet

Vår snart fireåring bruker sitt ennå innimellom. Ingen slitasje på vårt. Vi brukte nyfødtstøtten da han var liten.

Anonymkode: f33ac...d4e

Skrevet

Veldig fornøyd! Tåler mye, er lett å rengjøre og tar lite plass. 

Anonymkode: 4c015...cf1

Skrevet

Jeg er også fornøyd med det, og syns det er solid. Brukte nyfødtstøtten ganske lenge her. Om jeg skulle kjøpt nytt nå ville jeg kanskje valgt XL varianten, den fantes ikke når vi kjøpte.

Anonymkode: 54084...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...