AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Del Skrevet 21. august 2020 Hun har en det står face&body på. Er denne bra for ansikt? Vits å kjøpe drops dersom denne er for både ansikt og kropp? Anonymkode: afcd5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Del Skrevet 21. august 2020 Ingen av dem. Nekter å sponse enda flere operasjoner på det elendige «forbildet». Kjøp heller Ecooking sine drops, de er også både for ansikt og kropp. Selges bla på farmasiet, Lyko også, tror jeg. Anonymkode: 7f92b...c7d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Del Skrevet 21. august 2020 Kjøp heller noe fra et ordentlig skjønnhets/kosmetikkmerke. Denne jenta er falsk tvers gjennom, produktene hennes like så. Anonymkode: 5ce96...70b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Del Skrevet 21. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen av dem. Nekter å sponse enda flere operasjoner på det elendige «forbildet». Kjøp heller Ecooking sine drops, de er også både for ansikt og kropp. Selges bla på farmasiet, Lyko også, tror jeg. Anonymkode: 7f92b...c7d Har ikke hørt om dem før nå. Googlet dem, hvorfor hører jeg ikke mer om disse? Og jeg vil bli brun , ikke oransj/gul. Anonymkode: afcd5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. august 2020 #5 Del Skrevet 22. august 2020 Hørt at selvbruningen flasser av og blir flekkete etter kort tid. Dama oser ikke akkurat av kvalitet og det gjenspeiles i produktene. Kommer aldri til å støtte den "dama" med en eneste krone! Vil du bli fint brun så prøv denne: På tilbud på Vita https://www.vita.no/st-tropez-self-tan-purity-bronzing-water-mousse-2?&gclid=Cj0KCQjw4f35BRDBARIsAPePBHyO7yoKNkjdGHVJX0mwuJxt8g9W3QBPku8UYgR5muovzJYyJh7fG3waArAAEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Del Skrevet 22. august 2020 9 timer siden, Apocalypte skrev: Hørt at selvbruningen flasser av og blir flekkete etter kort tid. Dama oser ikke akkurat av kvalitet og det gjenspeiles i produktene. Kommer aldri til å støtte den "dama" med en eneste krone! Vil du bli fint brun så prøv denne: På tilbud på Vita https://www.vita.no/st-tropez-self-tan-purity-bronzing-water-mousse-2?&gclid=Cj0KCQjw4f35BRDBARIsAPePBHyO7yoKNkjdGHVJX0mwuJxt8g9W3QBPku8UYgR5muovzJYyJh7fG3waArAAEALw_wcB Takk jeg vil også prøve St Moriz. Men SE har fått gode omtaler. Er så mange som anbefaler den! Jeg vil gjerne prøve St Moriz, den oransje. Er ikke den lettere å påføre? Det er et serum tror jeg mens dette er en spray Anonymkode: afcd5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 22. august 2020 #7 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg har prøvd moussen i «dark» og det er en av de beste selvbruningsproduktene jeg har brukt. Er ikke noe fan av Sophie Elise, men er fan av veldig gode selvbruningsprodukter så kan varmt anbefale videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Del Skrevet 22. august 2020 33 minutter siden, Wera1 skrev: Jeg har prøvd moussen i «dark» og det er en av de beste selvbruningsproduktene jeg har brukt. Er ikke noe fan av Sophie Elise, men er fan av veldig gode selvbruningsprodukter så kan varmt anbefale videre! For ansiktet og? Eller er det drops som er best? Anonymkode: afcd5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Del Skrevet 22. august 2020 Drops er fantastisk ✌🏻 prøvde for første gang i forrige uke. Er imponert 😃 Anonymkode: 45f6f...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #10 Del Skrevet 22. august 2020 Den til Shopie lukter lite og det som faktisk er bra. Men så får jeg kviser. Den tetter porer så jeg svetter mer av den. Det tar mange dager med smøring før du ser anntydning til farge. Sats på et av de andre merkene 😊 Anonymkode: 3f460...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #11 Del Skrevet 22. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hørt om dem før nå. Googlet dem, hvorfor hører jeg ikke mer om disse? Og jeg vil bli brun , ikke oransj/gul. Anonymkode: afcd5...cdf Ikke meg du siterte men jeg liker det merke kjempegodt, kan anbefale Anonymkode: 2bbd0...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #12 Del Skrevet 22. august 2020 Foretrekker Bondi Sands. Prøvde Glød, og jeg fikk skikkelig kløete hud med utslett. Sendte mail til kunderservice, men de sa bare at det ikke er vanlig å reagere på den, og at det sikkert var noe jeg hadde spist? Totalt useriøst. Anonymkode: 95c77...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 22. august 2020 #13 Del Skrevet 22. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For ansiktet og? Eller er det drops som er best? Anonymkode: afcd5...cdf Jeg brukte moussen i ansiktet også, ble veldig brun, så ville prøvd drops i ansiktet først hvis du ikke har erfaring med selvbruning 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Del Skrevet 22. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foretrekker Bondi Sands. Prøvde Glød, og jeg fikk skikkelig kløete hud med utslett. Sendte mail til kunderservice, men de sa bare at det ikke er vanlig å reagere på den, og at det sikkert var noe jeg hadde spist? Totalt useriøst. Anonymkode: 95c77...cfc Men Bondi Sands har ikke for ansikt? Isåfal hvor får man kjøpt det? Den setter farge veldig fort så er redd den blir vanskelig i ansiktet Anonymkode: afcd5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #15 Del Skrevet 22. august 2020 St Tropez har også mange forskjellige! Jeg er bare ute etter en som er kald, man ikke blir gulaktig av. Vil bli brun altså, ikke gul. Men dette er så forskjellig på folk. St Tropez har flere størrelser, kanskje best å velge en liten? Men det er mange av den blå og de har også en oransj. Har best følelse på den oransje? Men den er også dyrest. Anonymkode: afcd5...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå