AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Ikke alltid det er slik, men jeg både ser det irl og leser her. Det er nesten alltid dama som blir sur for noe. Slik var det når mamma hadde mann. Han kunne ha lyst til å gjøre mer mens hun ville la være og ba han la være. Nå var jeg over en tråd der ei dame tok mannen i å røyke hasj. For mange år siden hadde jeg en kompis som røyka men han måtte alltid gjøre det i skjul for dama. Hadde også en annen kompis og han hadde ei dame. De måtte også skjule at de gjorde dette... Eksen min sin mor drev med narkotika i yngre dager, og festet mens han var hjemme. Hun jobbet også innen helse og stjal medisiner fra arbeidsplassen. Faren er høyt utdannet og mye mer ordentlig. Dette er eneste tilfellet jeg vet om hvor dama var «synderen». Og barndomsvenninne mi da, men der drev begge foreldre med mye festing. Anonymkode: fe66a...130 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Vil si de som regel er høyst berettiget å være sure og irritable slik mennene ders holder på med psykisk vold, manipulering og utnyttelse. Hysteriske? Ikke en viss plass en gang. HHysteri kortet ble oppbrukt for over 100 år siden. Anonymkode: eb523...64a 10
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil si de som regel er høyst berettiget å være sure og irritable slik mennene ders holder på med psykisk vold, manipulering og utnyttelse. Hysteriske? Ikke en viss plass en gang. HHysteri kortet ble oppbrukt for over 100 år siden. Anonymkode: eb523...64a Men hvorfor blir kvinner så fort offer for slik da? Og kvinner drar jo offerkortet ofre også, selv om det ikke alltid er sånn. Anonymkode: fe66a...130
Raven.Writingdesk Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor blir kvinner så fort offer for slik da? Og kvinner drar jo offerkortet ofre også, selv om det ikke alltid er sånn. Anonymkode: fe66a...130 Akkurat når det gjelder rusmidler og barn så synes jeg ikke det går under «hysteri» men å være «ansvarlig». Det er vel heller ordet du leter etter og den korrekte tittelen på HI ville vært : «Hvorfor er dama ofte den mest ansvarlige i forholdet» ? 12
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid det er slik, men jeg både ser det irl og leser her. Det er nesten alltid dama som blir sur for noe. Slik var det når mamma hadde mann. Han kunne ha lyst til å gjøre mer mens hun ville la være og ba han la være. Nå var jeg over en tråd der ei dame tok mannen i å røyke hasj. For mange år siden hadde jeg en kompis som røyka men han måtte alltid gjøre det i skjul for dama. Hadde også en annen kompis og han hadde ei dame. De måtte også skjule at de gjorde dette... Eksen min sin mor drev med narkotika i yngre dager, og festet mens han var hjemme. Hun jobbet også innen helse og stjal medisiner fra arbeidsplassen. Faren er høyt utdannet og mye mer ordentlig. Dette er eneste tilfellet jeg vet om hvor dama var «synderen». Og barndomsvenninne mi da, men der drev begge foreldre med mye festing. Anonymkode: fe66a...130 Innlegget ditt er uleselig. Hvorfor er menn så dårlige til å formulere seg? Anonymkode: e2934...6c0 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innlegget ditt er uleselig. Hvorfor er menn så dårlige til å formulere seg? Anonymkode: e2934...6c0 Jeg var bekymret at det var jeg som slet med leseforståelsesvansker. Anonymkode: 42200...6e3 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 Det henger sammen med å være feminin. Dette gjelder feminine menn også. Og maskuline kvinner er roligere. Så du har på en måte rett, ts. Jeg har lagt merke til at det ofte er slik ikke bare blant heterofile par, men også blant par av samme kjønn der den ene er feminin og den andre er maskulin. Anonymkode: c8ce4...2ad
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Innlegget ditt er uleselig. Hvorfor er menn så dårlige til å formulere seg? Anonymkode: e2934...6c0 Vet ikke hvorfor kan ikke kvinner lære seg at ikke alle menn er like ? Anonymkode: 1888e...7c4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 I hvilket forhold? Forholdet ditt? Anonymkode: ab38e...def
abc123detvardet Skrevet 22. august 2020 #11 Skrevet 22. august 2020 Hvorfor er menn ofte ansvarsløse? Biology bitch
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #12 Skrevet 22. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor kan ikke kvinner lære seg at ikke alle menn er like ? Anonymkode: 1888e...7c4 Og du tok ikke ironien skjønner jeg. TS spør «hvorfor alle kvinner» og jeg spør da i retur «hvorfor alle menn». Artig at du bare merket det da jeg gjorde det, ikke da TS gjorde det. Er det kanskje sånn at du synes det er mer greit å sette kvinner i bås enn menn? Anonymkode: e2934...6c0 1
Alivamale Skrevet 22. august 2020 #13 Skrevet 22. august 2020 Jeg synes det er merkelig å betegne det å mislike at ens partner bruker narkotiske stoffer som «hysteri». 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Skrevet 22. august 2020 Hvorfor er menn ofte/nesten alltid de som voldtar, dreper, mishandler og mishandler barn? Da er det snakk om hysteri/ikke klare å kontrollere følelsene sine/overhormonelle Man er ikke hysterisk om man blir oppgitt/skuffet/sur over negative ting i livet sitt. Om noen lyver til deg - er det den som lyver som er toxis, ikke den som reagerer på det og setter ned foten. Anonymkode: 1db4a...5c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå