Gå til innhold

"Hjem til meg" av Trude Marstein- hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lese Hjem til meg nå, og blir veldig revet med.. Synes Marstein skriver godt og evner å beskriver det visuelle og sansemessige så utrolig bra.. Selv om Ove er kronisk utro, så får man jo nesten litt sympati med ham. han later jo til å både elske og begjære kvinnene han møter veldig intenst. Liker også tidskoloritten, beskrivelsene av det og at boka strekker seg over så lang tid. 

Har ikke kommet helt igjennom enda, men ble begeistret og på en måte berørt av den. Man blir jo litt glad i figurene over så mange sider... Har lest Så mye hadde jeg også, men synes denne gjør større inntrykk. ANdre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Marstein er veldig flink til å skildre mennesker som har tilknytningsvansker. Blir litt irritert på disse "sommerfuglene", samtidig som man forstår dem og, siden hun beskriver det indre livet deres så bra.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Boetica skrev:

Jeg syns Marstein er veldig flink til å skildre mennesker som har tilknytningsvansker. Blir litt irritert på disse "sommerfuglene", samtidig som man forstår dem og, siden hun beskriver det indre livet deres så bra.

Enig..! det er jo nesten så man føler litt med denne søkende mannen, samtidig som man blir dypt oppgitt og frustrert over det han ødelegger.. Traff meg denne, asså. 

• Liker 1
Skrevet

Absolutt en av mine favoritter. Veldig glad i Trude Marsteins bøker generelt, men denne er ekstra bra.

Anonymkode: c71e1...57b

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Har ikke lest, men på listen. Gleder meg!

Litt på siden: Trude Marstein skriver subtilt og godt om menneskepsyken.

"Så mye hadde jeg" satt lenge igjen hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...