AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Noen Som vet om kursene på matte 1P, matte 2p, engelsk og historie går over et helt skoleår eller et halvt år? Må man avlegge eksamen i disse fangene, eller blir man trukket ut? Anonymkode: f3d44...28a
Stoltskeiv Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Spørs hvilken skole du skal ta opp. Jeg tar matte 1P på et halvt år, samme med 2P. Engelsk tar jeg også på et halt år. De faga er ikke så store. men historie er ganske stort fag, så det lønner seg å ta på et år. Skal du ta det som privatist? Isåfall må du melde deg opp selv i fagene og ta eksamen i alle faga
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Hvis du får standpunktkarakter er det vel den som er gjeldende, du kan vel i noen tilfeller bli trukket ut, men jeg tror ikke det er noen automatikk i det. Som privatist må man opp til eksamen uansett. Anonymkode: eb1c9...282
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 9 minutter siden, Traktorlesba96 skrev: Spørs hvilken skole du skal ta opp. Jeg tar matte 1P på et halvt år, samme med 2P. Engelsk tar jeg også på et halt år. De faga er ikke så store. men historie er ganske stort fag, så det lønner seg å ta på et år. Skal du ta det som privatist? Isåfall må du melde deg opp selv i fagene og ta eksamen i alle faga Men antar du ikke går på voksenopplæringen? Som er et gratis tilbud. Går du på privatskole? Anonymkode: f3d44...28a
Stoltskeiv Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men antar du ikke går på voksenopplæringen? Som er et gratis tilbud. Går du på privatskole? Anonymkode: f3d44...28a Går på privatist skole. men noen voksenopplæringen har et år med enkelte fag, mens andre har et halvt år. Og noen har kanskje begge og man kan velge.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Tok matte 2 PY og historie i fjor på voksenopplæring, matten brukte vi ca ett halvt år på og historie ca 4 mnd. Anonymkode: 35fdb...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå