AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Del Skrevet 21. august 2020 Mange her inne er desperate etter å ha aktivert seg nok, henger seg opp i antall skritt. Skal ned til en viss kg i vekt, selv om de er slanke og "normale". Desperate etter å nå dette målet sitt. Livet er kort, slutt å bruk energi på tull. Om du går en tur på 10min eller 48min er urelevant, er turen i seg selv som teller. Å lage press på seg selv med antall skritt og kg gjør alt bare verre. Å gå ned i vekt er fint det, men gjør det gradvis. Du ser jo selv hvordan du ser ut i speilet, må ikke stå på vekta hver uke for det. Anonymkode: a4f98...7db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Del Skrevet 21. august 2020 Enig. Legge merke til alt man ser når man går tur heller. Kjenn hvor godt det er å kunne komme seg ut. Frisk luft. Det er alltid mulig å finne noe å glede seg over hvis man vil det og ser etter. Man henger seg opp i de uvesentlige detaljene og lar dem velte dagens humør hvis de ikke stemmer med det man hadde sett for seg. Slutt med den negative overvåkningen av kroppen. Begynne å glede seg over det livet man har, heller enn å deppe over alt man ikke har. Anonymkode: 82595...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Del Skrevet 21. august 2020 Du antar at alle andre har negative følelser knyttet til å prestere bare fordi du selv har det. Tvert imot mange som meg finner livsglede og motivasjon i det å pushe seg litt om det er å forbedre tidene på trening eller å spise sunnere for å være på en viss vekt. Det gir mestringsfølelse. Jeg jobber feks med å forbedre tiden på milen, og elsker at jeg stadig blir raskere og sterkere. Litt irriterende de dagene jeg ikke har formen inne, men da tenker jeg pytt, prøver igjen neste gang. Framgang er motiverende! Anonymkode: acbcc...d72 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Del Skrevet 21. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du antar at alle andre har negative følelser knyttet til å prestere bare fordi du selv har det. Tvert imot mange som meg finner livsglede og motivasjon i det å pushe seg litt om det er å forbedre tidene på trening eller å spise sunnere for å være på en viss vekt. Det gir mestringsfølelse. Jeg jobber feks med å forbedre tiden på milen, og elsker at jeg stadig blir raskere og sterkere. Litt irriterende de dagene jeg ikke har formen inne, men da tenker jeg pytt, prøver igjen neste gang. Framgang er motiverende! Anonymkode: acbcc...d72 Dette er jo ikke det TS snakker om, sånn som jeg leser det. TS snakker om de som skal gå 10K skritt bare fordi de føler de må det, selv om de kanskje har vært på en treningsøkt i tillegg og har vært aktiv nok. Eller folk som føler de må ned til 58 kg fordi de ser på tallet eller BMI'en i stedet for speil. Anonymkode: fa9e8...d23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Del Skrevet 21. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke det TS snakker om, sånn som jeg leser det. TS snakker om de som skal gå 10K skritt bare fordi de føler de må det, selv om de kanskje har vært på en treningsøkt i tillegg og har vært aktiv nok. Eller folk som føler de må ned til 58 kg fordi de ser på tallet eller BMI'en i stedet for speil. Anonymkode: fa9e8...d23 Neida, vi snakker om samme sak. Men hvor jeg ser motivasjon, mestring og bedre form av å ha mål å strekke seg etter ser hun "desperasjon og press". Det høres i bunn og grunn ut som en forsvarstale for inaktivitet, bedagelighet og overvekt. "Livet er for kort" sier hun, vel det blir ikke akkurat lenger av å klappe seg på skulderen etter en gåtur på "10 (!) minutter" og tenke at man har bevegd seg nok den dagen. Anonymkode: acbcc...d72 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Del Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev: Du antar at alle andre har negative følelser knyttet til å prestere bare fordi du selv har det. Tvert imot mange som meg finner livsglede og motivasjon i det å pushe seg litt om det er å forbedre tidene på trening eller å spise sunnere for å være på en viss vekt. Det gir mestringsfølelse. Jeg jobber feks med å forbedre tiden på milen, og elsker at jeg stadig blir raskere og sterkere. Litt irriterende de dagene jeg ikke har formen inne, men da tenker jeg pytt, prøver igjen neste gang. Framgang er motiverende! Anonymkode: acbcc...d72 Veldig enig. Hvis noen merker at de får dårligere livskvalitet av å telle antall skritt m.m, bør de selvfølgelig slutte med det. Men mange av oss, meg selv inkludert, synes det er gøy og motiverende. Anonymkode: 062bc...cd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå