AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Del Skrevet 21. august 2020 Nå vet jeg ikke om det er under riktig emne men tenkte på kanskje litt råd eller høre om noen andre.. Er det normalt å være sååååå kåt hele tiden? Er i begynnelsen av graviditeten! Jeg vil ha sex flere ganger iløpet av dagen til og med!!!!! Innimellom er det faktisk ikke godt å gå rundt så kåt/våt! noen som har opplevd det? Når gikk det over? Er det trygt med så mye sex og orgasme for fosteret? Anonymkode: 66841...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 21. august 2020 #2 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Det er forskjell på å være "normalt" og "ikke unormalt". Det du beskrives er vel ikke noe flesteparten av gravide opplever (altså er det ikke "normalt"), men det er nok en ganske vanlig ting - noe som mange har opplevd før deg (derfor kaller jeg det "ikke unormalt"). Jeg hadde to helt forskjellige opplevelser med våre to barn. Den andre gangen hadde jeg overhodet ikke lyst på sex etterpå, mens etter det første svangerskapet var jeg grenseløst sexsulten. Det var et mareritt å måtte vente til vi kunne knulle, og jeg må i denne perioden ha sett helt besatt ut med vibrator på nattbordet. Mellom svangerskapene hadde jeg også en periode der jeg kunne tennes bare ved å bli strøket over brystene. Mannen min hadde stor glede av å gjøre det noen sekunder, når jeg egentlig ikke var lysten på sex. Men idet han klarte å komme til der, var jeg solgt på en-to-tre. Kropp er rare greier. Sex og orgasme er IKKE skummelt for fosteret. Vi er heldigvis laget for å brukes, men sikkert lurt å avstå fra tung BDSM Endret 21. august 2020 av Hunmedham 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 21. august 2020 #3 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg var kjempelysten i starten av graviditeten. Men så hadde jeg en tørkeperiode noen måneder før det økte igjen. Og mot slutten tok det helt av! Vi hadde sex en halvtime før veene satte i gang med yngstemann (mulig det fremskyndet fødselen noen få dager). 🤔 Ta det som en opplevelse. 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Del Skrevet 21. august 2020 Ja 😍 det best sex ever.. Også hjelpe deg med fødsel blir lettvint! Anonymkode: 69aad...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Del Skrevet 21. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja 😍 det best sex ever.. Også hjelpe deg med fødsel blir lettvint! Anonymkode: 69aad...6cf Vet ikke om det er det beste. Det er lenge til fødsel da.. Anonymkode: 66841...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Del Skrevet 21. august 2020 Er i 2. trimester og har sikkert firdoblet sexlyst i motsetning til når jeg ikke er gravid.. Holdt på å klikke her en kveld når vibratoren min gikk tom for strøm midt i andakten! 🙈 Anonymkode: c1992...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Del Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 21.09, AnonymBruker skrev: Er i 2. trimester og har sikkert firdoblet sexlyst i motsetning til når jeg ikke er gravid.. Holdt på å klikke her en kveld når vibratoren min gikk tom for strøm midt i andakten! 🙈 Anonymkode: c1992...148 Ja det er helt sykt!!! Anonymkode: 66841...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Del Skrevet 23. august 2020 Man får økt blodmengde i kroppen som gjør utslag nedentil. Det er en fysisk forklaring. Ingenting unormalt. Anonymkode: ebfb7...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå