Gå til innhold

Portforbud kl 22.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at folk ikke klarer å følge regler, fylla som gjelder for det fleste på kveldene.

Eneste løsning er å stoppe all salg av alkohol og portforbud kl 22. Ingen trenger å være utendørs etter kl 22, kun de som har viktige jobber.

Ferdig snakka.

Anonymkode: 9612a...cbe

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ødelegge Norge mer enn det som allerede har blitt gjort under pandemien, så er portforbud en god ide.

Anonymkode: adc32...e35

• Liker 22
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ødelegge Norge mer enn det som allerede har blitt gjort under pandemien, så er portforbud en god ide.

Portforbud er ingen problem.

Folk skal sove på natta, få den fin døgnrytme.

Alkohol er ikke noe vi trenger.

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Portforbud er ingen problem.

Folk skal sove på natta, få den fin døgnrytme.

Alkohol er ikke noe vi trenger.

Kanskje du skal slutte å snakke for hele befolkningen i Norge? 

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Kanskje du skal slutte å snakke for hele befolkningen i Norge? 

Du føler deg tydeligvis truffet?

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at folk ikke klarer å følge regler, fylla som gjelder for det fleste på kveldene.

Eneste løsning er å stoppe all salg av alkohol og portforbud kl 22. Ingen trenger å være utendørs etter kl 22, kun de som har viktige jobber.

Ferdig snakka.

🤣🤣🤣🤣 Der er jo ingen problem å dra på besøk til noen kl 9 og bli der over natten. Vips så har man overholdt portforbud og hatt fest samtidig. 

Anonymkode: c2138...78b

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, OPIgirl skrev:

Nei? 

Men jeg klarer fint å ta et glass vin hjemme på verandaen, og går gjerne en tur i skogen etter kl 22. 

Et sted må grensa gå for hva man ikke kan bestemme selv og ikke. 

• Liker 16
Gjest theTitanic
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ferdig snakka.

Jeg ser at du liker veldig godt å være politi for andre. Veldig usjarmerende egenskap. 

Skrevet

Nok et bevis på at det virkelig har klikka for folk.. 

Anonymkode: dc53f...cf8

• Liker 16
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ødelegger da ikke Norge ved at folk ikke får tak i alkohol.

Anonymkode: 308c7...572

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ødelegger da ikke Norge ved at folk ikke får tak i alkohol.

Anonymkode: 308c7...572

Folk får jo tak i alkohol selv om de må være hjemme etter kl 22. Alkoholsalg stenger kl 20. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk får jo tak i alkohol selv om de må være hjemme etter kl 22. Alkoholsalg stenger kl 20. 

Jeg forstår det som at TS mener at alkohol ikke bør være tilgjengelig i det hele tatt. 

• Liker 5
Skrevet
32 minutter siden, OPIgirl skrev:

Ikke alle som liker å leve tragiske liv.

• Liker 9
Skrevet

Enig! Det er ingen menneskerett å være ute etter kl 22!

Anonymkode: 09bb4...98e

Gjest Blondie65
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det er ingen menneskerett å være ute etter kl 22!

Anonymkode: 09bb4...98e

Det er min påstand at du ikke aner hva ordet menneskerett betyr.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er for restriksjoner av ganske alvorlig karakter dersom tilstanden i samfunnet tilsier det. Men der er vi ikke nå. Tvert i mot så har vi pr dagens dato en flat smittetrend. 

Det som fungerer, og som vi må tilbake til er å holde avstand, vaske hender og holde seg hjemme når en har luftveissymptomer. Videre er det åpenbart at vi foreløpig bør være svært restriktiv med utenlandsreiser og det samme gjelder kollektivtransport.

Skrevet

Dette kunne vært et godt tiltak for en periode. God idé!

Anonymkode: 2c953...d7b

• Liker 1
Skrevet
På 21.8.2020 den 9.50, Blondie65 skrev:

Jeg er for restriksjoner av ganske alvorlig karakter dersom tilstanden i samfunnet tilsier det. Men der er vi ikke nå. Tvert i mot så har vi pr dagens dato en flat smittetrend. 

Det som fungerer, og som vi må tilbake til er å holde avstand, vaske hender og holde seg hjemme når en har luftveissymptomer. Videre er det åpenbart at vi foreløpig bør være svært restriktiv med utenlandsreiser og det samme gjelder kollektivtransport.

Vi har en situasjon med utbredt og økende smitte i landet. Portforbud med lockdown av all ikke livsnødvendig aktivitet bør derfor iverksettes straks, og det må opprettholdes så lenge viruset lar  seg påvise i landet. Alle vinduer må spikres igjen og dører barrikaderes for å sikre at påbudet overholdes. De gjorde dette i Wuhan, og vi ser at det var nyttig, om enn for kortvarig.

Anonymkode: 0c6ef...0c0

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en situasjon med utbredt og økende smitte i landet. Portforbud med lockdown av all ikke livsnødvendig aktivitet bør derfor iverksettes straks, og det må opprettholdes så lenge viruset lar  seg påvise i landet. Alle vinduer må spikres igjen og dører barrikaderes for å sikre at påbudet overholdes. De gjorde dette i Wuhan, og vi ser at det var nyttig, om enn for kortvarig.

Ro deg ned og flytt til Kina om du ønsker diktatur

Anonymkode: 5f821...a99

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned og flytt til Kina om du ønsker diktatur

Anonymkode: 5f821...a99

I en situasjon med nasjonal krise kan diktatur, eventuelt ledet av militære, være nødvendig.

• Liker 3
  • Opprett ny...