AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Regner med, eller håper, jeg ikke er den eneste.... Det er flere ganger jeg sier ting som jeg angrer på etterpå, og som jeg kan gå og irritere meg over at jeg sa i flere dager etterpå. Det kan være hva som helst, noe jeg har fortalt eller noe jeg har sagt for humorens skyld. I dag irriterer jeg meg over at jeg la ut til en kollega om at faren min vant 100.000 i lotto, hun har jo virkelig ingen interesse av det, og egentlig noe jeg anser som privat... Men ble revet med. Anonymkode: 29e0b...dff
lysestake Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Sier mye rart jeg, og det går fint, tar ikke det så tungt. Prøver å tenke at det er en del av livet, si noe dumt, lære av det, drite meg ut og gå videre. Tok det tungt når jeg var ung men nå driter jeg i det, har andre ting å tenke på. 1
Kaisamaia Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Tenker på det helt til jeg sier nå enda dummere. 🙉 Blir så mye til slutt at det ene spiser opp det andre i alle fall, da... Det er jo en liten trøst. 😆 Hvis jeg føler jeg har sagt noe som kan misforstås til en venn, så kan jeg si fra til de neste gang jeg ser de eller sende en melding. Da slipper jeg å tenke mer på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå