Gå til innhold

Kom dere hjem for h*******

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, Villja skrev:

Ønsker heller å drukne kjapt enn å drukne i 14 dager. Flere forteller om pusteproblemer i etterkant. Dette er noe vi kan unngå å få.

Det er mye det går an å unngå å få. Regner med du aldri har hatt sex uten kondom? At du trener hver dag, men ikke for hardt? At du er normalvektig? At du spiser 100% etter kostholdsanbefalingene? At du ikke har født barn? At du aldri utsetter deg selv for stress? At du aldri utsetter deg selv for luftforurensning? Nei vent, du jobber jo i Oslo, så allerede der har du feilet. 

Anonymkode: 76b84...959

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Folk må ikke holde seg hjemme hvis man ikke har symptom eller ikke er i karantene. Det er alltid masse folk i store byer. Mange som skal handle, mange som skal til og fra jobb. Så det beste du kan gjøre er å unngå store folkemengder selv, men hvis t banen er eneste du kan komme deg til og fra jobb så si i fra hvis noen kommer helt oppi deg, eller fortsett med å ta neste avgang. Ja det er irriterende når folk ikke holder avstand og ser ut som de driter i hele viruset, men man kan ikke gjøre annet enn å si i fra til de det gjelder eller gå et annet sted/ta neste avgang. 

Endret av Warrior
Skrevet
37 minutter siden, Warrior skrev:

Folk må ikke holde seg hjemme hvis man ikke har symptom eller ikke er i karantene. Det er alltid masse folk i store byer. Mange som skal handle, mange som skal til og fra jobb. Så det beste du kan gjøre er å unngå store folkemengder selv, men hvis t banen er eneste du kan komme deg til og fra jobb så si i fra hvis noen kommer helt oppi deg, eller fortsett med å ta neste avgang. Ja det er irriterende når folk ikke holder avstand og ser ut som de driter i hele viruset, men man kan ikke gjøre annet enn å si i fra til de det gjelder eller gå et annet sted/ta neste avgang. 

Se her! Til og med warrior har roet seg litt ned nå

Anonymkode: c5533...498

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye det går an å unngå å få. Regner med du aldri har hatt sex uten kondom? At du trener hver dag, men ikke for hardt? At du er normalvektig? At du spiser 100% etter kostholdsanbefalingene? At du ikke har født barn? At du aldri utsetter deg selv for stress? At du aldri utsetter deg selv for luftforurensning? Nei vent, du jobber jo i Oslo, så allerede der har du feilet. 

Hæ for er bedritent innlegg😄😂 Hvor står det at jeg jobber i Oslo? Mulig du forveksler meg med ts? 

Skrevet

Jeg var på Strømmen storsenter i morges, jeg måtte ta et ærend, og tenkte at det er best kl.10. Når jeg kom i parkeringshuset, det var så vidt jeg klarte å finne parkeringsplass😱😱 Kl 10 om MORGEN😱!! Senteret var fullt som om kl var 16. Helt utrolig!

Anonymkode: 02250...82c

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på Strømmen storsenter i morges, jeg måtte ta et ærend, og tenkte at det er best kl.10. Når jeg kom i parkeringshuset, det var så vidt jeg klarte å finne parkeringsplass😱😱 Kl 10 om MORGEN😱!! Senteret var fullt som om kl var 16. Helt utrolig!

Mange med "hjemme"-kontor for tiden skjønner jeg 🙂 

Anonymkode: 61335...2a0

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange med "hjemme"-kontor for tiden skjønner jeg 🙂 

Jeg tror jeg aldri har sett så mange folk kl10. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De andre som var der tenkte vel det samme som deg da...

Anonymkode: afb3a...bea

Skrevet
På 20.8.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Hva ER greia med at det er så mye folk i sentrum hele tia om dagen??

Vet ikke. Kanskje du bør spørre dem?

Jeg sverger, trådene her på koronaforumet er begynt å bli en kilde til humor på høyt nivå for tiden. Er det her stand-up komikerene har funnet sitt nye tilholdssted?

• Liker 2
Skrevet

Og hysterien fortsetter🤣

Begynner og bli underholdende dette. 

Anonymkode: 67b02...980

• Liker 1
Skrevet
På 20.8.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Det har dødd ca 260 mennesker i Norge av korona (de aller fleste var gamle og syke med snittalder 82 år). Det er samme antall som dør i Norge på bare 2-3 dager hele tiden.

Regjeringen må snarest slutte med å si at vi er i en krise på grunn av et farlig virus. De har ødelagt mer enn nok for nordmenn nå. Det er regjeringen som har skapt krisen og de bare fortsetter å ødelegge Norge mer og mer.

Regjeringen er grunnen til at vi ikke har et kollapset helsevesen. Dersom du ønsker medisinsk hjelp om du blir påkjørt, og overleve en slik ulykke - så skal du være takknemlig for regjeringen vår har sikret oss et lavt nivå av smitte.

Anonymkode: b4ddb...0c5

Skrevet
14 timer siden, Villja skrev:

Hæ for er bedritent innlegg😄😂 Hvor står det at jeg jobber i Oslo? Mulig du forveksler meg med ts? 

Beklager, tenkte på TS på sistnevnte. Men innlegget mitt var ikke bedritent, det er sant. Det er veldig mye man kan gjøre noe selv for å unngå å få. Det betyr ikke at alle gjør det likevel, eller at det bestandig er riktig å ty til ekstreme tiltak for å oppnå en liten risikoreduksjon.  Nå er jeg absolutt ikke av dem som sier at vi bare skal drite i korona og åpne opp alt, så de over 80 bare får dø, men jeg synes likevel TS var langt ute på viddene i innlegget sitt.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, tenkte på TS på sistnevnte. Men innlegget mitt var ikke bedritent, det er sant. Det er veldig mye man kan gjøre noe selv for å unngå å få. Det betyr ikke at alle gjør det likevel, eller at det bestandig er riktig å ty til ekstreme tiltak for å oppnå en liten risikoreduksjon.  Nå er jeg absolutt ikke av dem som sier at vi bare skal drite i korona og åpne opp alt, så de over 80 bare får dø, men jeg synes likevel TS var langt ute på viddene i innlegget sitt.

Men å sammenlikne med alt i livet, mener jeg blir feil. Skal vi bare la det flyte fordi "det er farlig å leve"? Uten tiltak ville vi sett mange fler dødsfall blandt yngre mennesker. Og da mener jeg folk i alle aldre. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

😱😱 Andre enn deg som også ferdes offentlig. How dare they... Seriøst, folk som er ute for å gjøre ditten og datten som klager over folk som også er ute for å gjøre ditten og datten er toppen av idioti. 

Anonymkode: 057bb...6b3

• Liker 1
  • Opprett ny...