AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Jeg tenker å gi henne en merke parfyme, og i tilegg pene heler. + kort føler meg ikke så kreativ, da hun fyller 20... føler dere det er bra gave å gi sin bestevenninne på 20 års dagen? Kan vel hennde det bare er jeg som overtenker 😨 (dette er siste bursdagen hennes her før hun flytter til et annet land for å studere og dermed blir boende der) så vet dere hvorfor jeg overtenker, men er det nok gave å gi? Anonymkode: 0960f...92e
WhiteSwan Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Det er nok ja men har du spurt hva hun ønsker seg?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Hva med å heller gi henne en opplevelse sammen med deg som hun kan huske når hun flytter vekk? Uansett om det er flettekurs eller go-cart så er det en gave som varer mye lengre enn parfyme. Anonymkode: 579de...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å heller gi henne en opplevelse sammen med deg som hun kan huske når hun flytter vekk? Uansett om det er flettekurs eller go-cart så er det en gave som varer mye lengre enn parfyme. Anonymkode: 579de...a7c Hun skal feire bursdagen sin hos seg, men forsatt god ideet, kan kanskje kjøpe gavekort til gokart i tilegg til de tingene jeg skal gi henne? Men blir vel dyrt gave da. Men er uansett god ideet. Skal faktis tenke på det✨ Anonymkode: 0960f...92e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal noen her på Kvinneguiden egentlig vite hva en sånn fremmed person faktisk ønsker seg til bursdagen deres? Hvis du ikke har noen peiling selv, så er det vel ingen andre som kan vite det heller... Anonymkode: c96a2...d83 Hun liker slike ting, men føler det ser lite ut. Selv om det er verdt mye. Anonymkode: 0960f...92e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun liker slike ting, men føler det ser lite ut. Selv om det er verdt mye. Anonymkode: 0960f...92e Legg med en flaske vin om du er redd det er for lite, selv om det er mer en nok😊 Anonymkode: a0b89...dc6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: gi henne en opplevelse sammen med deg Det er ikke sikkert de har sex bare fordi de er venninner??! Anonymkode: 4bac4...46c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg med en flaske vin om du er redd det er for lite, selv om det er mer en nok😊 Anonymkode: a0b89...dc6 Tenkte på akk det samme, men hun er muslim Anonymkode: 0960f...92e
Snowbrigade Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 Du, fine gaver er verdt mer enn ting som "ser mye ut". Det vet alle, så ikke bekymre deg. Om du likevel er redd det føles lite ut ville jeg heller gitt noe personlig og billig enten istedenfor en av tingene eller i tillegg. For eksempel en innrammet morsomt bilde av dere eller en spilleliste med sanger sammen med en liste med hvorfor de minner om henne. Det er hvertfall den type gaver jeg og bestevenninna mi har satt mest pris på av hverandre opp gjennom, og passer perfekt når hun skal flytte!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte på akk det samme, men hun er muslim Anonymkode: 0960f...92e Hmm, ja ok det blir nok bra det du har funnet allerede!! Anonymkode: a0b89...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå