Gå til innhold

Den nye "antipermanenten" straight n shine

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Dette er en varig fjerning av krøller ved bruk av noen japanske silkeprodukter. Gjorde det i fjor, og det funket som bare det! Når jeg skulle tilbake nå, for nå er jo håret mitt vokst ut, så har frisørsalongen jeg gjorde det i økt prisen ganske kraftig.

Så er det noen frisører eller andre der ute som vet om andre salonger i oslo som utfører dette..? Hadde være til stor hjelp! :)

Takk på forhånd for evnt. svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Vet det er litt utenfor spørsmålet ditt, men tar det fall i håret også og hvordan funket dette?? Hvordan gjorde de det og varer det så lenge man ikke lar håret vokse eller.... Dette skulle jeg gjerne dumpet borti ja. Hvor var det du gjorde det sist og hvor mye koster det nå?

Beklager at jeg sporer litt av i tråden din..

Gjest Guest
Skrevet

Jeg har kjempemye krøller og veldig veldig tykt hår. Denne her fikk ALLE krøller bort inkl fall, det blir virkelig heeelt rett. MAn kan bare vakse håret og det lufttørker glatt, trengte ikke gjøre noe med det. Utrolig deilig, da jeg har brukt rettetang siden jeg var elleve år omtrent..Og det holder til det vokser ut.

Jeg har masse blonde striper og den delen av håret ble litt slitt rett etterpå, så håret ble litt flyvende hvis du skjønner. Men kuret ganske heftig et par ganger, så ble håret fint igjen, og dermed også helt skinnende glatt.

Det er rett og slett helt suverent, men veldig dyrt for en student med minus på konto nærmest... Jeg tok det på skullerud sportsenteret, haar dott enno heter frisørsalongen. Da betale jeg 2700 kr for skulderlangt hår. Men nå skal damen tydeligvis ha 4000 kr, syntes det var litt drøyt..Men det er faktisk verdt det for ,eg som bruker så mye slitsom tid på å forbanne meg over håret mitt. Det anbefales virkelig!

• 3 år senere...
Gjest Gjest_Amanda_*
Skrevet

Hei, er en jente på 15 år og tok straight n'shine i dag. er veldig fornøyd.

fikk det for en billig penge fordi at moren min kjente frisøren. betalte 1500kroner. men full pris hadde være 750kr i timen å det hadde komment opp i 3000kroner. jeg selv synes at det e bilig. jeg anbefaler å dra til "Bli Z" i bergen å få gjort det der. Frisøren heter Lene kjeldås. såå hvis du bor i begen å vil ha straight n'shine dra til "Bli Z" rett i nerheten av torget og xhibedition.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...