AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Mann 21 år, Studerer for første gang og lurer på om folk her tips til hvordan man går frem for å få seg venner som man kan jobbe skolegreier med. Vi har nesten bare digital undervisning mtp situasjonen i verden og har ikke noen venner som jeg kan snakke med i ny by. Jeg er også glad i å være rundt jenter, hvordan hadde vært om det er en jeg har sett et par ganger, går i samme studie, å spørre om hun vil jobbe fag senere på ettermiddagen f.eks. Noe tips og triks fra folket? Tror mange er i samme situasjon som meg og kan være fin tråd til tips. Anonymkode: 00167...3a0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Bare du ikke har noen baktanker burde det ikke være noe problem. Men husk at jenter har mye dårlig erfaring med menn som "bare vil være venner" og som i realiteten prøver å komme i buksene deres. Anonymkode: 7315e...e34 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Bare vær hyggelig. Les på universitetet eller biblioteket. Spør om noen vil spise lunsj. Slå av en prat her og der. Anonymkode: 0e9b6...3fe
semperflorens Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Enig med den over - er du ute etter studievenner eller en å hooke med? Hvis det er det første: Husk at du er i akkurat samme situasjon som alle andre. Dere har sikkert et diskusjonsforum enten som klassegruppe på facebook eller via fronter eller hva dere nå bruker - send ut en melding og hør om noen vil bli med i kollokvie sammen med deg. Hvis det er det andre: Prøv tinder. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: spørre om hun vil jobbe fag senere RETT I BUKSA! Anonymkode: ebc1b...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Det er en digital oversikt over alle studenter inne i Canvas på det kurset du følger. Der skal det være en type «fellesrom» eller noe lignende. Du kan spørre om noen vil danne kollokviegruppe og møtes for å snakke fag der. Hvis studiet/fakultetet du går på har en egen Facebookside kan du også legge ut der. Anonymkode: 6dd3a...b16
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Har dere ikke møtt hverandre i det hele tatt? Trodde de fleste studier hadde fysisk oppmøte de første dagene. Anonymkode: 6015a...982
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann 21 år, Studerer for første gang og lurer på om folk her tips til hvordan man går frem for å få seg venner som man kan jobbe skolegreier med. Vi har nesten bare digital undervisning mtp situasjonen i verden og har ikke noen venner som jeg kan snakke med i ny by. Jeg er også glad i å være rundt jenter, hvordan hadde vært om det er en jeg har sett et par ganger, går i samme studie, å spørre om hun vil jobbe fag senere på ettermiddagen f.eks. Noe tips og triks fra folket? Tror mange er i samme situasjon som meg og kan være fin tråd til tips. Anonymkode: 00167...3a0 Tror det er mange som har lyst på litt sosialt og vennskaplig i disse tider. Om ikke klassen/studiet/emnet har en FB-side så opprett en. Enklere å bli kjent med folk når man kan bevege seg bort fra læreplattformer. Anonymkode: e7512...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå