Gå til innhold

Skjuler du deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ny her på forumet, er faktisk bare min 2. dag her. Jeg vet ikke om jeg er "skjult" eller ikke. Jeg har logget meg på med brukernavnet mitt, men mer enn det kan jeg ikke noe om. Så kanskje noen kan gi meg noen tips om hvordan bruke dette bedre? Jeg ser noen av dere har bilder/ikoner/sitater osv. Hvordan får man til det?

Helt øverst på siden har du Kontrollpanel. Trykk der og gå litt ned på siden. På venstre side står det endre avatar, endre signatur osv.

Der kan du legge inn bilde, sitat osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Nei, jeg skjuler meg ikke. Syns ikke det er så farlig om folk ser hvor jeg er.

Egentlig så får man plutselig et nærere forhold til brukerne hvis feks. man ser "LilleMy leser i tråden skjuler du deg?" da forestiller man seg at akkurat nå sitter lillemy ved maskinen sin og leser i dette innlegget... eh... sikkert bar ejeg som har mye rart for meg.

Gjest seroxata
Skrevet
Jeg skjulte meg for ca 1 måneds tid tilbake da jeg var sinna på seroxata og sneik i dagboka hennes  :lol: også ble jeg ikke sint mer men så gadd jeg aldri skifte tilbake men nå er jeg visst antiskjult igjen hoho!

:ler: DIN SNIK!

Gjest lilletroll
Skrevet
Skjuler du deg når du leser innlegg?

Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg gjør det, og ser vel ikke det store poenget i å gjøre det heller. Synes nesten det er kosleig å bumpe borti noen som leser samtidig som meg...

Nei, jeg skjuler meg ikke. Hva jeg leser når er ikke hemlig :) Enig med deg også, at det nesten er litt koselig å lese "sammen" med noen :ler: Nå i dag har jeg funnet ut at det er et menneske som leser omtrent de samme innleggene som meg på same tid, altså leser hun etter samme "system" som meg :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

:sjenert: Skjule meg???????? ALDRIG I LIVET !!!!!!!!!

Jeg hater folk som "lusker runnt i det skjulte" å vill ikkje sjelv gjøre noe sånnt!! :frustrert:

:smilejente: :smilejente:

Skrevet

Jeg skjuler meg som oftest, men ikke fordi jeg ønsker å snike, men fordi jeg ikke vil folk skal vite hvor flaut ofte jeg er logget på.... :flau:

Gjest SumoBryter
Skrevet
:sjenert: Skjule meg???????? ALDRIG  I  LIVET !!!!!!!!!

Jeg hater folk som "lusker runnt i det skjulte" å vill ikkje sjelv gjøre noe sånnt!!  :frustrert:

:smilejente:  :smilejente:

Ja,ja... da hater du meg da, blondie :icon_frown:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er skjult og jeg kommer til å forbli det. Ikke fordi jeg skal snike rundt, eller at det er så farlig at folk vet at jeg er i den og den tråden - det ser de jo av innleggene jeg skriver likevel.

Føler meg heller ikke videre feig.

Men jeg vil være skjult, enkelt og greit. Har vært det siden jeg starta på Kg og kommer til å forbli det.

Skrevet

det ser jeg ikke vitsen med nei. ingen vits i å gjemme seg.

Skrevet

Visste ikke at man kunne det, jeg.... :sjenert:

Men tror likevel ikke at jeg kommer til å skjule meg...hvorfor skulle jeg det egentlig?

Skrevet

Noen ganger, andre ganger ikke...

Skrevet

Stort sett ikke - for jeg har automatisk innlogging på maskinen min ... men jeg har da vært skjult noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...