Gå til innhold

Skjuler du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Skjuler du deg når du leser innlegg?

Jeg har ennå ikke funnet ut hvordan jeg gjør det, og ser vel ikke det store poenget i å gjøre det heller. Synes nesten det er kosleig å bumpe borti noen som leser samtidig som meg...

Skrevet

nei, jeg skjuler meg ikke når jeg leser innlegg.

etter hva jeg har skjønt, må man logge inn som skjult når man logger inn dersom man skal lese som skjult leser, og jeg gidder ikke å logge inn og ut for å endre på om jeg er skjult eller ikke.

ser ikke vitsen heller, hvorfor skulle det være viktig at noen ikke ser at jeg leser ditt og datt?

Gjest Milah
Skrevet

Går det ann?

Jaja, kommer nok ikke til å benytte meg av det. Ser ikke helt poenget.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Hendte at jeg var skjult i perioder før, men gidder ikke det nå. Synes også det er koselig å se at andre leser tråden. :)

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett noe behov for å være skjult foreløpig i allefall.

Skrevet

Jeg er ikke skjult. Ser ikke helt poenget med å snike rundt sånn.

Skrevet

Nei, , jeg logger inn "åpent", og synesikke det gjør noe om noen ser at jeg ser på en tråd.

Gjest Dilla
Skrevet

Jeg er ny her på forumet, er faktisk bare min 2. dag her. Jeg vet ikke om jeg er "skjult" eller ikke. Jeg har logget meg på med brukernavnet mitt, men mer enn det kan jeg ikke noe om. Så kanskje noen kan gi meg noen tips om hvordan bruke dette bedre? Jeg ser noen av dere har bilder/ikoner/sitater osv. Hvordan får man til det?

Gjest seroxata
Skrevet

nope, jeg har ikke noe spesielt behov for å skjule meg:)

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg skjuler meg ikke, den funksjonen er bare for feinginger.

Gjest lurven
Skrevet

skjuler meg ikke, skjønner ikke hvorfor noen velger å skjule seg, er det så farlig om andre vet hva du leser

Skrevet

Nei, ser ikke helt poenget.

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

Nei. Ser ikke behovet

Endret av Fairy
Gjest Darcy
Skrevet

Nei, jeg har ikke behovet og ser ikke poenget med å skjule meg.

Skrevet

Nei, vet ikke hvordan jeg ev. gjør det - og har heller ikke noe behov for å vite det.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg står gjerne frem for å fortelle at jeg skjuler meg. Og ikke føler jeg at jeg sniker rundt av den grunn. Ikke er jeg spesielt paranoid heller.

Vi overvåkes jo overalt i dette samfunnet, og jeg føler meg friere når jeg kan velge selv.

Gjest Violetta
Skrevet

Næsj, det har jeg aldri tenkt på en gang. Om jeg burde? Kanskje, kanskje ikke.

Skrevet

Nei, jeg skjuler meg ikke.

Visste ikke at det gikk ann og vet heller ikke hvordan det gjøres uansett...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skjulte meg for ca 1 måneds tid tilbake da jeg var sinna på seroxata og sneik i dagboka hennes :lol: også ble jeg ikke sint mer men så gadd jeg aldri skifte tilbake men nå er jeg visst antiskjult igjen hoho!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...