AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Med mangel på bedre overskrift. Vanligvis rundt eggløsning får jeg en slags slimaktig utflod, helt gjennomsiktig og tøyelig. Forventet mens var i går, og jeg har fortsatt ikke hatt antydning til blod eller menssmerter. Men tidligere i dag etter et toalettbesøk hadde jeg en lignende slimaktig utfloden på papiret som ved eggløsning. Jeg har en regelmessig mens, og er sjelden mange dager på overtid, så kan ikke skjønne at jeg skal få eggløsning 2 uker for sent heller... Er det noen her som har opplevd slimaktig utflod som et graviditetssymptom? Før noen sier «ta en test» - ja, jeg skal ta en i morgen : ) Anonymkode: 94626...c9c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Jeg pleier å få slik utflod før mensen kommer. Helt normalt Anonymkode: f44d8...d07
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Jeg har veldig lite utflod til vanlig. De gangene jeg har vært gravid, har jeg alltid fått slimaktig utflod rundt menstid. Aldri ellers. Men har å fått eggløsning 2 ganger på samme syklus. Da slapp ikke egget på første eggløsning. Anonymkode: 9e4f4...aaa
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Jeg får slimete utflod før mens tiden. Kanskje 3-4 dager før. Da jeg ble gravid var det tørt og så å si ingen utflod ☺️ Anonymkode: 1847a...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå