Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er 26 dager siden jeg tok abort pga MA i 7 uke. Sluttet å blø 8.august, og har siden helga kjent på noe som ligner på eggløsning. Symptomer som sexlyst(har ikke kjent den på flere måneder), og i går kom det ut en stor klump(beklager ekle detaljer) som lignet eggløsningslim. Jeg lurer på om det er mulig at jeg ha hatt eller nærmer meg eggløsning? Jeg tok eggløsningstest i går kveld, og den viste  bare en såvidt synlig strek, riktignok var testen tatt på ikke-konsentrert urin. Tok ny eggløsningstest i dag, men den var også negativ. Fikk beskjed på sykehuset om å vente en syklus før vi prøver, men synes det er dumt å vente en måned hvis jeg har eggløsning nå. Noen med erfaring? 

Anonymkode: 860c6...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk eggløsning 3 uker etter MA nå i juni. Hadde ikke regnet med å få det så fort. Fikk beskjed av gynekologen på sykehuset, at vi bare kunne prøve så fort jeg fikk eggløsning. Fikk å beskjed av min private gynekolog at det ikke var nødvendig å vente. Hun ønsket i utgangspunktet å sjekke slimhinnene i livmoren, for å se at det var i orden, og at forholdene var optimale, men rakk det ikke da eggløsningen kom litt uventet på meg. Mye av det å hoppe over noen sykluser, har med det psykiske å gjøre. Mange som ikke er helt klare så kort tid etter.

Anonymkode: e4564...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...