Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til Oslo i løpet av et halvt års tid, fått jobb i Lørenskog. Bor alene og har voksne barn, så jeg behøver ikke ta hensyn til skoler og barnehager etc. Hvor er det fint å bo, ønsker å kjøpe en tre roms leilighet. Hadde vært fint å slippe å være totalt avhengig av å bruke bil til jobb hver dag, slik at jeg gjerne vil ha et ok kollektivtilbud jeg kan bruke til jobb innimellom. Noen tips om bosted her?

Anonymkode: 0905a...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger jobben i Lørenskog i nærheten av togstasjon, eller må en ta buss dit? 
Følg toglinjen/busslinjen mot Oslo, og se på leiligheter der. 
Jo nærmere Lørenskog, dess rimeligere.... sånn roughly. Ville ikke bosatt meg i Oslogryta iallefall

Skrevet

Litt dårlig der ja, blir jo buss fra lillestrøm/Oslo etc. 

Dette finner du ut på nettet når du har funnet en aktuell bolig.

Anonymkode: 3d594...0e0

Skrevet

Det går mye busser fra blant annet Helsfyr til Lørenskog. Mange av de kjører via E6 i Groruddalen. Helsfyr er jo veldig sentralt, så kanskje på Løren en plass hadde vært fint? Blir veldig fint der etterhvert 😊 Ellers kan du faktisk fint sykle el-sykkel til Lørenskog året rundt fra eksempelvis Oppsal/Trasopp. Det er ikke veldig langt, og de måker sykkelstien før veien.

Anonymkode: a4365...dd9

Skrevet

Togstasjonen i Lørenskog ligger et stykke unna det man kan kalle sentrum, men det går også flere raske busser fra Oslo og ut dit. Om tog eller buss er beste alternativ for deg avhenger helt av hvor i Lørenskog arbeidsplassen din er 😊   Hvor i Oslo det er best å bo kommer jo an på hva slags omgivelser du ønsker deg. F.eks stortrives jeg på Grønland/ Gamlebyen, mens andre ikke ville satt sine ben der....  😄

Anonymkode: 55adb...f31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...