Gå til innhold

Kongsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Vi vurderer å flytte til Kongsberg, hvor anbefaler du at vi ser etter hus? 

Noe annet jeg bør vite om byen? 

Vi bor nå i Horten, men fått jobbtilbud i Kongsberg. 

Anonymkode: 15489...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som jobber i Kongsberg flytter til notodden da boligprisene er mye lavere på notodden

Anonymkode: fddad...059

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange som jobber i Kongsberg flytter til notodden da boligprisene er mye lavere på notodden

Okei, men leser at det er røflig 40min å kjøre, og i tillegg blitt bomvei der nå. Hvis vi klarer oss uten bil ved å bo i Kongsberg, tenker jeg det går fint å heller betale litt mer for hus. 

Ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, men leser at det er røflig 40min å kjøre, og i tillegg blitt bomvei der nå. Hvis vi klarer oss uten bil ved å bo i Kongsberg, tenker jeg det går fint å heller betale litt mer for hus. 

Ts

3 mill kjøre ca 30 min.

sjekk litt på finn på boligpriser 😊

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør de ikke. Folk flest vil ikke bo på Notodden. Kongsberg er en flott by å bo i. Boligprisene er forholdsvis høye, avhengig av område. Gamlegrendsåsen er et stort og populært område for barnefamilier. 

Anonymkode: 16c24...4cd

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det anbefaler jeg ikke. Notodden er rett og slett enn stygg by, Kongsberg er mye finere. Jeg bor ikke i noen av dem selv, men bor ikke så langt unna og er kjent i området. Notodden har ikke et så veldig godt rykte.

Anonymkode: 2988e...9c1

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør de ikke. Folk flest vil ikke bo på Notodden. Kongsberg er en flott by å bo i. Boligprisene er forholdsvis høye, avhengig av område. Gamlegrendsåsen er et stort og populært område for barnefamilier. 

Anonymkode: 16c24...4cd

Bor i Kongsberg å mange i næringsparken har valgt å bosette seg i notodden pga boligprisene. Men notodden er en dritt by. 
Hva mener du er flott med Kongsberg ?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det anbefaler jeg ikke. Notodden er rett og slett enn stygg by, Kongsberg er mye finere. Jeg bor ikke i noen av dem selv, men bor ikke så langt unna og er kjent i området. Notodden har ikke et så veldig godt rykte.

Anonymkode: 2988e...9c1

Enig at notodden er en stygg by, men vet ikke noe om ryktet til notodden. Hva går ryktet ut på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...