AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Heisann, Vi vurderer å flytte til Kongsberg, hvor anbefaler du at vi ser etter hus? Noe annet jeg bør vite om byen? Vi bor nå i Horten, men fått jobbtilbud i Kongsberg. Anonymkode: 15489...ea9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Mange som jobber i Kongsberg flytter til notodden da boligprisene er mye lavere på notodden Anonymkode: fddad...059
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mange som jobber i Kongsberg flytter til notodden da boligprisene er mye lavere på notodden Anonymkode: fddad...059 Okei, men leser at det er røflig 40min å kjøre, og i tillegg blitt bomvei der nå. Hvis vi klarer oss uten bil ved å bo i Kongsberg, tenker jeg det går fint å heller betale litt mer for hus. Ts Anonymkode: 15489...ea9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, men leser at det er røflig 40min å kjøre, og i tillegg blitt bomvei der nå. Hvis vi klarer oss uten bil ved å bo i Kongsberg, tenker jeg det går fint å heller betale litt mer for hus. Ts Anonymkode: 15489...ea9 3 mill kjøre ca 30 min. sjekk litt på finn på boligpriser 😊 Anonymkode: fddad...059
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange som jobber i Kongsberg flytter til notodden da boligprisene er mye lavere på notodden Anonymkode: fddad...059 Nei, det gjør de ikke. Folk flest vil ikke bo på Notodden. Kongsberg er en flott by å bo i. Boligprisene er forholdsvis høye, avhengig av område. Gamlegrendsåsen er et stort og populært område for barnefamilier. Anonymkode: 16c24...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange som jobber i Kongsberg flytter til notodden da boligprisene er mye lavere på notodden Anonymkode: fddad...059 Det anbefaler jeg ikke. Notodden er rett og slett enn stygg by, Kongsberg er mye finere. Jeg bor ikke i noen av dem selv, men bor ikke så langt unna og er kjent i området. Notodden har ikke et så veldig godt rykte. Anonymkode: 2988e...9c1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det gjør de ikke. Folk flest vil ikke bo på Notodden. Kongsberg er en flott by å bo i. Boligprisene er forholdsvis høye, avhengig av område. Gamlegrendsåsen er et stort og populært område for barnefamilier. Anonymkode: 16c24...4cd Bor i Kongsberg å mange i næringsparken har valgt å bosette seg i notodden pga boligprisene. Men notodden er en dritt by. Hva mener du er flott med Kongsberg ? Anonymkode: fddad...059
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det anbefaler jeg ikke. Notodden er rett og slett enn stygg by, Kongsberg er mye finere. Jeg bor ikke i noen av dem selv, men bor ikke så langt unna og er kjent i området. Notodden har ikke et så veldig godt rykte. Anonymkode: 2988e...9c1 Enig at notodden er en stygg by, men vet ikke noe om ryktet til notodden. Hva går ryktet ut på? Anonymkode: fddad...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå