Nilma Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Jeg trenger tips til sko som kan brukes på storbyferie. Det viktigste er selvsagt at de er behagelige å gå i, men de bør jo helst være litt stilige også.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Ballerina-sko? Selv bruker jeg mest joggesko (sneakers om man vil) når jeg rusler i byen. Sandaler er også fint
aline Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 jeg ville funnet meg noen gode og litt stilige sneakers, jeg er helt fan av det og det kan brukes til det meste om man har stilen til det. puma har flere typer som skal være både behagelige og stilige, jeg har fryktelig lyst på helt vanlige puma-sneakers rett og slett fordi de ligner mest de gamle utslitte sneakersene jeg fant billig for to år siden... men de koster endel da. men så kan du bruke dem til olabukser, vanlige bukser, skjørt og det meste, så lenge det er litt typen til å gå til sneakers.
Nilma Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2005 men så kan du bruke dem til olabukser, vanlige bukser, skjørt og det meste, så lenge det er litt typen til å gå til sneakers. ← Hehe, jeg er vel ikke helt sneakers-typen til vanlig, men til ferien hadde jeg tenkt å satse på mye capri-bukser, så da funker det kanskje. Skal prøve å søke litt på nettet og kikke nærmere på Puma-sneakersene du nevnte. Hva ligger i at de koster "en del"? Jeg betaler gjerne litt for gode sko, men hadde jo tenkt å gjøre en del shopping når jeg kommer frem, ikke blakke meg på forhånd .
aline Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 endel i den sammenheng er at pumasko gjerne ligger rundt 7-900 kroner, men så tror jeg nok du har dem en stund, de ser bra ut i form og slikt.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har sett helt enkle ballerinasko i svart hos Skoringen (Willumsen i sentrum) fra BC&Co eller Gabor (husker ikke). De så veldig komfortable ut, men kostet 6-700.
Nilma Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har sett helt enkle ballerinasko i svart hos Skoringen (Willumsen i sentrum) fra BC&Co eller Gabor (husker ikke). De så veldig komfortable ut, men kostet 6-700. ← Skal sjekkes ut! Jeg betaler gjerne en del for sko som jeg kan bruke senere, og da ligger nok enkle svarte sko, selv om det er ballerinasko (=vel søtt i mine øyne), bedre an enn sneakers.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Du burde også sjekke ut den skobutikken som ligger ved siden av Veita. Der har de blant annet sko fra Bubetti. Ikke akkurat billig, men topp kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå