Gå til innhold

strømpebånd - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå prøver jeg å finne blått strømpebånd i Oslo - Bærum.. Jeg har ikke tid til å bestille på nett, da bryllupet er til helgen.

Vi må jo ha "something old - something new, something borrowed - something blue"..

Mangler nå borrowed og blue..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo strømpebånd i en del vanlige klesbutikker innimellom. Kanskje Lindex eller HM har? Og at du der kan sy på en blå sløyfe?

Men har du husket "Penny in a shoe" da? ;)

Skrevet

Kristin's brudesalong på Lillestrøm har søte blå strømpebånd. Den ligger rett før bruen. Lykke til!

Skrevet

Lillestrøm blir litt feil vei.. Vi bor vest for Oslo.. Er aldri på den kanten. Jeg skal sjekke de vanlige kjedene i dag. Håper jeg finner!!

Men "penny in a shoe"? Har ikke hørt om det, nei..? Hvordan og hvorfor..

:forvirret:

Gjest godtgift
Skrevet

Bryllupsbutikken i Øvre Slottsgt har også strømpebånd.

Skrevet
Men "penny in a shoe"? Har ikke hørt om det, nei..? Hvordan og hvorfor..

:forvirret:

Penny in a shoe skal sikre den økonomiske fremtiden. ;)

Something old,

something blue,

something borrowed

and something blue,

and a penny in a shoe.

Skrevet

Må det være "penny"..? Aner ikke om vi har det - må vel hjem og lete litt (med fare for å virke helt patetisk her på forumet..)

*ler*

Gjest carina81 i.i.
Skrevet

De har strømpebånd med blått på på Decorium i Oslo!

Skrevet
Må det være "penny"..? Aner ikke om vi har det - må vel hjem og lete litt (med fare for å virke helt patetisk her på forumet..)

*ler*

Jeg var heldig å fant 1 penny hjemme, så for meg gikk det fint gitt. Men vet om flere som har brukt 50 øre eller 1 kr, og de har jo ikke gått konkurs av den grunn. :ler:

Skrevet

De selger hvite strømpebånd med blå sløyfe på, på KappAhl til 69kr. Iallfall på Holmensenteret i Asker, vet jeg.

Skrevet

Tusen takk. Da blir det nok KappAhl på meg..

Føler at jeg begynner å bli tussete som tenker på slike detaljer.. Hadde aldri tenkt det om meg.. .. som skulle ha et lite bryllup uten dill og dall..

Jada....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...