Brud i sommer Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Nå prøver jeg å finne blått strømpebånd i Oslo - Bærum.. Jeg har ikke tid til å bestille på nett, da bryllupet er til helgen. Vi må jo ha "something old - something new, something borrowed - something blue".. Mangler nå borrowed og blue..
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 De har jo strømpebånd i en del vanlige klesbutikker innimellom. Kanskje Lindex eller HM har? Og at du der kan sy på en blå sløyfe? Men har du husket "Penny in a shoe" da?
Minnimus Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Kristin's brudesalong på Lillestrøm har søte blå strømpebånd. Den ligger rett før bruen. Lykke til!
Brud i sommer Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2005 Lillestrøm blir litt feil vei.. Vi bor vest for Oslo.. Er aldri på den kanten. Jeg skal sjekke de vanlige kjedene i dag. Håper jeg finner!! Men "penny in a shoe"? Har ikke hørt om det, nei..? Hvordan og hvorfor..
Gjest godtgift Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Bryllupsbutikken i Øvre Slottsgt har også strømpebånd.
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Men "penny in a shoe"? Har ikke hørt om det, nei..? Hvordan og hvorfor.. ← Penny in a shoe skal sikre den økonomiske fremtiden. Something old, something blue, something borrowed and something blue, and a penny in a shoe.
Brud i sommer Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2005 Må det være "penny"..? Aner ikke om vi har det - må vel hjem og lete litt (med fare for å virke helt patetisk her på forumet..) *ler*
Gjest carina81 i.i. Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 De har strømpebånd med blått på på Decorium i Oslo!
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Må det være "penny"..? Aner ikke om vi har det - må vel hjem og lete litt (med fare for å virke helt patetisk her på forumet..) *ler* ← Jeg var heldig å fant 1 penny hjemme, så for meg gikk det fint gitt. Men vet om flere som har brukt 50 øre eller 1 kr, og de har jo ikke gått konkurs av den grunn.
Lassie Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 De selger hvite strømpebånd med blå sløyfe på, på KappAhl til 69kr. Iallfall på Holmensenteret i Asker, vet jeg.
Brud i sommer Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2005 Tusen takk. Da blir det nok KappAhl på meg.. Føler at jeg begynner å bli tussete som tenker på slike detaljer.. Hadde aldri tenkt det om meg.. .. som skulle ha et lite bryllup uten dill og dall.. Jada....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå