AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Jeg er så uheldig og har herpes 2 / kjønns herpes. Hatt det siden 2015 og hadde et kraftig første utbrudd. Siden februar nå har jeg konstant gått rundt med herpes angst og tenkt konstant på herpesen og jeg får den ikke ut av hode. Jeg har siden februar også hatt noen små utbrudd. Nå begynte jeg på valtrex på en kur som skal vare i 6 mnd. Jeg lurer på om de som har gått på en slik kur: 1) fikk utbrudd når de gikk på denne kuren 2) er det mindre utbrudd etter dere har stått på en slik kur? Vet at Valtrex ikke dreper viruset og man alltid vil ha det i kroppen. Men noen sier at man får mindre utbrudd etter man har gått på en kur. Jeg er redd ikke kuren vil hjelpe og at jeg må være en av de som er plaget meg hyppige utbrudd for resten av livet. Tror ikke jeg tåler valtrex heller. Er varm om nettene, litt løsere mage og noe rødlig utflod. Føler dette kom etter jeg startet på disse tablettene. har bare gått på de et par uker. 500 mg 1 tablett daglig. Hvordan er deres herpes 2? har dere mange/få utbrudd? hvor lenge har dere hatt det? har det avtatt? Anonymkode: 8f14e...a5c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Kjenner en, hun fikke ikke utbrudd under kuren, vet ikke etter, men har også hørt at det blir færre etter kuren er slutt. Ril skutt brenner det helt ut, ingen har hyppige utbrudd resten av livet Hvor mange utbeudd har du hatt pr år siden 2015? Anonymkode: 13582...dee
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en, hun fikke ikke utbrudd under kuren, vet ikke etter, men har også hørt at det blir færre etter kuren er slutt. Ril skutt brenner det helt ut, ingen har hyppige utbrudd resten av livet Hvor mange utbeudd har du hatt pr år siden 2015? Anonymkode: 13582...dee Da håper jeg at jeg ikke får noen utbrudd under kuren også. Og at det blir færre også. Huff,, hater dette her. Følges jo som vedens undergang når man har det. Men jeg er usikker faktisk. for visste ikke at jeg hadde det før nå i 2020. Har trodd jeg har hatt uvi når jeg sikkert har hatt herpes utbrudd. men 1 -2 ganger i året. Men siste halvår nå var hyppigere - kanskje hatt 4-5 (et stort og resten mindre ( Nå tror jeg jo alt er herpes utbrudd og sjekker meg daglig)). Er ganske så sikker på at jeg fikk det av en gutt i 2015. =/ Anonymkode: 8f14e...a5c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da håper jeg at jeg ikke får noen utbrudd under kuren også. Og at det blir færre også. Huff,, hater dette her. Følges jo som vedens undergang når man har det. Men jeg er usikker faktisk. for visste ikke at jeg hadde det før nå i 2020. Har trodd jeg har hatt uvi når jeg sikkert har hatt herpes utbrudd. men 1 -2 ganger i året. Men siste halvår nå var hyppigere - kanskje hatt 4-5 (et stort og resten mindre ( Nå tror jeg jo alt er herpes utbrudd og sjekker meg daglig)). Er ganske så sikker på at jeg fikk det av en gutt i 2015. =/ Anonymkode: 8f14e...a5c Hvis du ikke hadde et 1. Gangs utbrudd i 2015 så kan du ikke vite at du fikk det da. Høres ut som du fikk det i 2020 når du beskriver et stort og påfølgende små. Anonymkode: 13582...dee
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke hadde et 1. Gangs utbrudd i 2015 så kan du ikke vite at du fikk det da. Høres ut som du fikk det i 2020 når du beskriver et stort og påfølgende små. Anonymkode: 13582...dee joda, jeg fikk et utbrudd i 2015 - hadde da urinveisinfeksjon, klamydia og i tillegg soppinfeksjon. Så fikk nok trolig et herpes utbrudd oppi det hele også. husker også i 2017 så hadde jeg noe shady nedentil men sjekket meg aldri for blemmer. men var mye greier som var der. og de gangene jeg har trodd jeg har hatt uvi så har jeg nok hatt herpes utbrudd. for når jeg har tatt antibiotika for uvi så har ikke den fungert. Sving når jeg tisser og slik som man også får av herpes sårene. Anonymkode: 8f14e...a5c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Jeg har hatt det i mange år og fikk utbrudd flere ganger i året. Nå går jeg fast på valtrex, får det på blå resept. Har ikke hatt noen utbrudd siden jeg startet på pillene for noen år siden Anonymkode: 653fa...b77
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det i mange år og fikk utbrudd flere ganger i året. Nå går jeg fast på valtrex, får det på blå resept. Har ikke hatt noen utbrudd siden jeg startet på pillene for noen år siden Anonymkode: 653fa...b77 1)Prøvde du å ha et opphold uten å gå på pillene? 2)og fikk du fortsatt like mange utbrudd da? 3) samt; har du noen bivirkninger av å gå på valtrex? føler kroppen min blir overopphetet av ingenting =/ Anonymkode: 8f14e...a5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå