Holly Hobbie Skrevet 18. juli 2005 #1 Del Skrevet 18. juli 2005 Lurer litt paa hvordan det er aa ha smaa barn og full jobb. Hvordan klarer dere aa faa nok tid til barna/barnet? Har dere mest lyst til aa jobbe mindre/ikke i det hele tatt? Mistet dere motivasjonen til aa jobbe etter at barnet/barna ble foedt? Er dere alltid trette? Har dere daarlig samvittighet overfor barna? Foeler dere at dere gaar glipp av barnas utvikling? Blir dere "forbigaatt" paa jobben? Kanskje litt rare spoersmaal, men jeg lurer paa hvordan det blir den dagen jeg faar barn selv - planlegger aa fortsette aa jobbe fulltid (kan ikke velge deltid der hvor jeg jobber), men tenk om jeg ikke orker fordi det blir for slitsomt eller jeg foeler at barna lider fordi jeg er mye borte? Har lyst til aa "do it all" - karriere, mann og barn - men vil ikke angre paa det i ettertid! Kommer selvsagt til aa ta en avgjoerelse den dagen det er aktuelt, men lurer paa hvordan det kommer til aa bli.... Setter pris paa deres erfaringer her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå