Gå til innhold

Gladmelding fra WHO: Lockdown ikke nødvendig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt. Får håpe Erna & co tar det til etterretning. Men spørs om de får lov av KG-brigaden da.

Anonymkode: 995f1...4f6

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Godt. Får håpe Erna & co tar det til etterretning. Men spørs om de får lov av KG-brigaden da.

Kan ikke tenke meg at Norge går mot WHO. Erna forsvarte jo dem på CNN i april.

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi får se i oktober/november når forkjølelsessesongen setter inn igjen. Stor risiko for at det smeller da. Er dessverre ikke like positiv, men håper jeg tar feil. 

Anonymkode: 41938...55d

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Krantz95 skrev:

WHO mener nå at Europa kan bekjempe koronaviruset uten lockdown.

De anbefaler fortsatt god håndhygiene, sosial avstand og sporings- og testprogrammer som de beste tiltakene for å hindre smitte.

https://www.nettavisen.no/nyheter/who-europa-kan-bekjempe-virus-uten-lockdown/3424008231.html

Dette er vel egentlig ikke noe nytt det er vel det som har vært kommunisert. Ingen har noe ønske om å stenge ned Norge igjen. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG-brigaden som du sier er ikke problemet her. Problemet er at folk ikke klarer å ha god håndhygiene, holde sosial avstand og ha oversikt over hvem de har vært i nærkontakt med. Hadde man klart det ville det nesten ikke vært vanlig forkjølelsesvirus i omløp heller. 

Anonymkode: 8d9c2...08e

• Liker 1
Skrevet

Gladmeldingen fra WHO ble sendt ut av NTB-AFP litt før kl 18.00.

De store nettavisene pleier å være raske til å skrive hva WHO sier, men ser ikke noe fra dem nå.

De liker kanskje bare å skrive noe når WHO sier noe negativt?

Dagbladet bruker heller tiden på å skrive om at det er avskrekkende at folk soler og bader seg på Tjuvholmen 🙂 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Krantz95 skrev:

WHO mener nå at Europa kan bekjempe koronaviruset uten lockdown.

De anbefaler fortsatt god håndhygiene, sosial avstand og sporings- og testprogrammer som de beste tiltakene for å hindre smitte.

https://www.nettavisen.no/nyheter/who-europa-kan-bekjempe-virus-uten-lockdown/3424008231.html

Bra. Får håpe at det holder seg slik da, men helt sikre på at det ikke blir lockdown igjen kan vel ingen være. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi får se i oktober/november når forkjølelsessesongen setter inn igjen. Stor risiko for at det smeller da. Er dessverre ikke like positiv, men håper jeg tar feil. 

Bare vent! Bare to uker igjen nå

Anonymkode: 352c3...f97

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Krantz95 skrev:

Gladmeldingen fra WHO ble sendt ut av NTB-AFP litt før kl 18.00.

De store nettavisene pleier å være raske til å skrive hva WHO sier, men ser ikke noe fra dem nå.

De liker kanskje bare å skrive noe når WHO sier noe negativt?

Dagbladet bruker heller tiden på å skrive om at det er avskrekkende at folk soler og bader seg på Tjuvholmen 🙂 

Du vet hva som skjer hvis det skulle komme en gladmelding i mediene, da booker enkelte nordmenn "jorden rundt" ferie innen de har lest ferdig artikkelen.

Jeg savner denne tiden i fjor. Nå må vi leve med tiltak, avstand og begrensninger i lang tid fremover. (Noe jeg selvsagt skjønner hvorfor, men likevel. Det er trist.)

• Liker 1
Skrevet

Det er smittetallene som bestemmer om det er nødvendig, ikke WHO. Det er nok ikke lenge til det kommer enda mer nedstengning i Spania igjen enn de har nå.

Anonymkode: 59e92...b30

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det smeller før det, om et par uker er det nok helt bananas her 

Anonymkode: 6856c...c19

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror nok det smeller før det, om et par uker er det nok helt bananas her 

Anonymkode: 6856c...c19

På KG kommer det alltid en bananas smitteksplosjon om et par uker 🙂 

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, Krantz95 skrev:

Kan ikke tenke meg at Norge går mot WHO. Erna forsvarte jo dem på CNN i april.

Vet aldri hva slags markeringsbehov denne regjeringen har.

Anonymkode: 8fa09...3ee

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger, innhold med opphavsrett og brukerdebatt samt svar til dette.

Edie, adm.

• Opprett ny...