Gå til innhold

Mitt Utdrikkingslag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde rett i mine antagelser....detvar på lørdag :)

Det hadde nemlig begynt å ane meg siden jeg visste at mannen sitt skulle være da, og jeg mistenkte pga MASSE tisking og hvisking nellom foloverne våre, at her var det ei kopling. Og det var det :)

Etter ei natt med mange sommerfugler og lite søvn blei vi tilslutt vekket. Jeg med champagne og jordbær, han med beskjed om å hoppe i dusjen. jeg visste at han både skulle kjøre småfly og hoppe i fallskjerm, så jeg blei egentlig ganske lettet når jeg fikk champagnen...ergo ikke noe sånt på meg ;)

Så bar det til kysten, der en gammel kollega og venninne møtte oss. Hun kom fra Langtvekk-byen, og det var så koselig å treffe henne igjen!!

Planen var egentlig at vi skulle ut på en holme, der vi skulle bade, sole oss og spise reker, men pga dårlig vær skar det seg litt. Rekene blei istede spist i stuen til en utrolig snill kjæreste som evakuerte huset sitt til fordel for seks glade og svært pratsomme jenter!

Etter å ha spist og kost oss både lenge og langt, bar det ut i båt. Vi skulle i utgangspunktet fra A-B men benyttet sjansen til å leike oss litt på bølgene...

Og jeg som i utgangspunktet er i super-pingle, hadde det super morsomt :ler:

Vi gikk i land i en annen kystby, der vi startet en uterestaurant-til-uterestaurant-runde...

Så var det mat -igjen. På en av stedes fineste restauranter. Der spiste vi godt, drakk godt og koste oss enda bedre. Og når jeg trodde kvelden snart var over, fant jeg ut at jeg fortsatt hadde det beste i vente.

Jeg fikk utdelt en billett til en konsert med et av mine favorittband!!

Og enda hadde jeg mer i vente....for gjett hvem som var på konserten??

Jo, der var mannen og hele hans utdrikkingslag :ler:

Tiltross for massive protester fra endel som synes det var helt fryktelig at vi møttes visste de utrolig smarte forloverne våre hva som kom til å glede oss aller mest;

En bra konsert, sammen med hverandre og ikke minst ALLE vennene våre av begge kjønn!!

Og det blei en perfekt avslutning på en perfekt dag for oss begge!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå,så fint at forloverne deres visste hva som skulle til for å gjøre dagen deres perfekt :) Hørtest ut som ett kjempe fint utdrikkingslag :rosasmil: :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...