Gå til innhold

Bekkenløsning? Noen her som kan hjelpe meg med sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 50 % sykemeldt pga hypermesis. Jeg har en slitasje i ryggen som jeg har kjent murre hele svangerskapet, men i går skjedde det et eller annet. Det er som om en kniv stikker meg inn i venstre side av korsryggen, nedover rumpa og inn mot underlivet. Det gjør vondt for hvert eneste skritt jeg tar nå med venstre bein. Jeg har tidligere hatt skiveprolaps men er rimelig sikker på at det ikke er dette, da denne smerten kan ikke sammenlignes. Smerten jeg har nå gjør at jeg knapt klarer å gå når det setter igang. Kan dette være en bekkenløsning? Er det slik det kjennes ut? Hvordan er det nå som jeg er 50 % sykemeldt, kan legen endre denne sykemeldingen til 100 %? Takknemlig for svar! 

Anonymkode: d3c85...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått full bekkenlåsning og syns det virker ganske likt slikt du skriver. Greier kun å gå korte pingvinskritt bortover og det er akkurat som om noen skjærer en kniv nedover den ene rumpeballen min hvis en bevegelse blir for brå. 

Legen kan endre til 100% så lenge hen er enig i at det er den beste løsningen antar jeg 🤷‍♀️

Anonymkode: 8bef4...db8

• Liker 1
Skrevet

Smertene du beskriver er ganske like som da jeg hadde bekkenløsning. Legen kan sykemelde deg 100% ja, dersom han mener det er grunnlag for det. 

Anonymkode: bd568...c06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...