Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det går bra nå 😊 høres veldig giftig ut, jeg er overbevist om at når du har kommet deg videre vil du se tilbake og tenke du er sjeleglad for at det ikke ble noe. Vet hvor vondt det er når man er helt nede i gjørma og er totalt stuck, det er grusomt. Troen på ekte kjærlighet vil komme når du har kommet deg over han, han oppfyller ingen av behovene dine og gjør deg kun ulykkelig. Se på det som en avhengighet som for eksempel røyking. Hva er det du hadde i tankene? Kan ta en kikk en dag jeg har tid 😊

Anonymkode: c2eb7...6a8

Ja, jeg håper på det! Jeg tenker også at han er veldig dårlig deal, ja. Så jeg er glad for at jeg styrer unna.

Åh, tusen takk. Ville satt pris på det! 😍

Lurte egentlig bare på om du ser noen bedre enn denne fyren i sikte for meg? Og evt. om livet mitt vil bli bedre snart? Har troen på evnene dine, du hadde jo absolutt rett sist. Jeg er i en skikkelig møkkaperiode der jeg ikke ser noen utvei med det første, og så kom dette med han der fyren oppå det hele og gjorde alt verre... Håpet er at du evt. ser lys i tunnelen for meg, så jeg kunne fått motet litt opp...

- TS

Anonymkode: b6403...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...