AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #21 Skrevet 21. august 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Likevel tenker jeg at ingenting løser seg uten kommunikasjon. En av dere må ta steget og ta kontakt og hvis dere begge tenker at den andre må gjøre det kommer ingenting til å skje. Men tenk gjennom om du virkelig har lyst til å gjenopprette forholdet. Kanskje det hadde vært best å la ham gå. Anonymkode: f09ed...811 Så sant! Jeg tenker at hvis han ikke gjør det lille ekstra for å fikse opp, når jeg føler det er han som «ødela» på slutten her, så er det greit for meg at det dør ut. Da er det best at han bare går, som du sier. Skulle han imidlertid ta kontakt, så regner jeg med det er for å ordne opp. Tror ikke det vil være noe poeng at JEG tar kontakt. Derfor lar jeg det være... Ts Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #22 Skrevet 8. september 2020 På 20.8.2020 den 17.45, AnonymBruker skrev: Han føler en uvilje til å være i forhold med deg nå, men føler likevel tap og nedstemthet. Han har et håp om å gjenopprette balanse i relasjonen litt frem i tid, samtidig som han ikke tror det er mye håp. Egoet hans har fått seg en knekk. Anonymkode: c2eb7...6a8 TS her. Oppdatering, om du fortsatt er her inne Fått et livstegn gjennom sosiale medier, så han ymter seg tydeligvis frempå. Han er fullt informert om at jeg er ganske så sur, noe jeg har grunn til. Så jeg er usikker på om jeg kommer til å høre noe ordentlig fra ham/evt. om vi kommer til å snakke eller ordne opp. Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #23 Skrevet 8. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Oppdatering, om du fortsatt er her inne Fått et livstegn gjennom sosiale medier, så han ymter seg tydeligvis frempå. Han er fullt informert om at jeg er ganske så sur, noe jeg har grunn til. Så jeg er usikker på om jeg kommer til å høre noe ordentlig fra ham/evt. om vi kommer til å snakke eller ordne opp. Anonymkode: b6403...76b Må legge til: Ja, det har vært hvert fall ÉN annen inn i bildet etter jeg blokkerte ham ut av livet mitt. Så der hadde du rett, og det er rimelig dealbreaker for meg. Nå vet ikke jeg alt bak dette, kanskje får jeg aldri vite. Men ville i alle fall oppdatere deg. TS Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #24 Skrevet 9. september 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Oppdatering, om du fortsatt er her inne Fått et livstegn gjennom sosiale medier, så han ymter seg tydeligvis frempå. Han er fullt informert om at jeg er ganske så sur, noe jeg har grunn til. Så jeg er usikker på om jeg kommer til å høre noe ordentlig fra ham/evt. om vi kommer til å snakke eller ordne opp. Anonymkode: b6403...76b Du poppet opp i hodet mitt her om dagen hvor jeg lurte på hvordan det gikk, så det var hyggelig med tilbakemelding er du som sitter med makten akkurat nå, følg magefølelsen nøye om hva som kjennes riktig ut 👍🏻 Anonymkode: c2eb7...6a8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #25 Skrevet 9. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du poppet opp i hodet mitt her om dagen hvor jeg lurte på hvordan det gikk, så det var hyggelig med tilbakemelding er du som sitter med makten akkurat nå, følg magefølelsen nøye om hva som kjennes riktig ut 👍🏻 Anonymkode: c2eb7...6a8 Takk for svar ❤️ Jeg er sint på ham, og synes det er respektløst å gi meg sånne «vink» etter å ha vært høyst lite respektabel ovenfor meg. Jeg skrev det rett ut til ham, hvordan han våger å komme på den måten etter det han har sagt og gjort (uten å utlevere for mye). Han leste det etter mange timer, men svarte ikke. Han forstår nok at jeg er sint. Vet ikke om jeg vil snakke med ham igjen... Selv om det er trist at vi krangler. Usikker på om han er en bra og ærlig person! Tror du dette slutter her? Eller vil han komme med noe mer? TS Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #26 Skrevet 11. september 2020 On 9/9/2020 at 2:31 PM, AnonymBruker said: Takk for svar ❤️ Jeg er sint på ham, og synes det er respektløst å gi meg sånne «vink» etter å ha vært høyst lite respektabel ovenfor meg. Jeg skrev det rett ut til ham, hvordan han våger å komme på den måten etter det han har sagt og gjort (uten å utlevere for mye). Han leste det etter mange timer, men svarte ikke. Han forstår nok at jeg er sint. Vet ikke om jeg vil snakke med ham igjen... Selv om det er trist at vi krangler. Usikker på om han er en bra og ærlig person! Tror du dette slutter her? Eller vil han komme med noe mer? TS Anonymkode: b6403...76b Dro noen kort nå, det virker som at hans følelser for deg viser at han er litt mer seriøs enn før, samtidig som det kan virke som han er i den «player» energien, men ikke vet om det nytter lenger. Han ser tilbake på den tiden da det var lettere for han litt sånn egoistisk sett, med anger. Han klarer heller ikke gå videre akkurat nå, han sitter litt fast når det gjelder dere to. Jeg ser at han veier litt frem og tilbake hva han vil gjøre fremover, akkurat nå ser det ganske dystert ut, men kortene frem i tid var overraskende positive i den forstand at jeg vil tro dere møtes igjen faktisk, de viser en gjenforenelse. Anonymkode: c2eb7...6a8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #27 Skrevet 11. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dro noen kort nå, det virker som at hans følelser for deg viser at han er litt mer seriøs enn før, samtidig som det kan virke som han er i den «player» energien, men ikke vet om det nytter lenger. Han ser tilbake på den tiden da det var lettere for han litt sånn egoistisk sett, med anger. Han klarer heller ikke gå videre akkurat nå, han sitter litt fast når det gjelder dere to. Jeg ser at han veier litt frem og tilbake hva han vil gjøre fremover, akkurat nå ser det ganske dystert ut, men kortene frem i tid var overraskende positive i den forstand at jeg vil tro dere møtes igjen faktisk, de viser en gjenforenelse. Anonymkode: c2eb7...6a8 Oi... han skrev til meg i kveld faktisk, men som du sa er han ganske umoden og klarer ikke vise noe innsikt i hva han har gjort. Han ba sånn halvveis sarkastisk om unnskyldning for at han maser på meg, men ikke for grunnen til at jeg er sint! Jeg svarer ganske avvisende, jeg kan ikke gå videre med noen som ikke evner å være ydmyk for fem flate øre... Når jeg har vært det ovenfor ham, når det trengtes. Huff! Aner ikke hvordan dette går, men kan oppdatere deg. Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #28 Skrevet 11. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Oi... han skrev til meg i kveld faktisk, men som du sa er han ganske umoden og klarer ikke vise noe innsikt i hva han har gjort. Han ba sånn halvveis sarkastisk om unnskyldning for at han maser på meg, men ikke for grunnen til at jeg er sint! Jeg svarer ganske avvisende, jeg kan ikke gå videre med noen som ikke evner å være ydmyk for fem flate øre... Når jeg har vært det ovenfor ham, når det trengtes. Huff! Aner ikke hvordan dette går, men kan oppdatere deg. Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: b6403...76b Heldigvis er du i kontroll over egen skjebne, og trenger ikke møte noen du ikke vil, er ihvertfall ingen tvil om at det er hans ønske fremover med en gjenforenelse mht utfallet av de siste kortene. Du trenger ikke stå til ansvar for det og må gjøre akkurat det som kjennes riktig ut for deg ❤️ Anonymkode: c2eb7...6a8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #29 Skrevet 13. september 2020 På 12.9.2020 den 0.29, AnonymBruker skrev: Heldigvis er du i kontroll over egen skjebne, og trenger ikke møte noen du ikke vil, er ihvertfall ingen tvil om at det er hans ønske fremover med en gjenforenelse mht utfallet av de siste kortene. Du trenger ikke stå til ansvar for det og må gjøre akkurat det som kjennes riktig ut for deg ❤️ Anonymkode: c2eb7...6a8 Det er sant... Nå har vi vel skværet opp (i går), på et vis. Men han var ganske kort i tonen og han har ikke tatt initiativ til noe videre. Det var veldig overfladisk samtale, og det føles ikke som om han bryr seg så mye. Jeg ønsket å ordne opp i krangelen mest for å bli «fri» selv, fordi så lenge det er ufred så henger han jo liksom ved meg på et vis. Det er bare kjipt å bære nag. Det er en slags kjærlighetssorg her fra min side, alt med ham gjør vondt... egentlig bare det å se navnet hans! Enda verre er det å snakke sammen, når jeg ikke aner hva han føler og er ute etter. Og vi bare har en «åpen ende» nå, der jeg verken har gått videre eller kommet meg noen vei. Jeg vet jo at han er dårlig deal for meg på mange områder uansett, så det burde vært enkelt å kutte ham ut emosjonelt også. Men det er det ikke! Jeg har sterke følelser, noe han ikke vet at jeg har enda, men jeg vil bare få følelsene vekk. Skikkelig kjipt... ❤️ TS Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #30 Skrevet 14. september 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Det er sant... Nå har vi vel skværet opp (i går), på et vis. Men han var ganske kort i tonen og han har ikke tatt initiativ til noe videre. Det var veldig overfladisk samtale, og det føles ikke som om han bryr seg så mye. Jeg ønsket å ordne opp i krangelen mest for å bli «fri» selv, fordi så lenge det er ufred så henger han jo liksom ved meg på et vis. Det er bare kjipt å bære nag. Det er en slags kjærlighetssorg her fra min side, alt med ham gjør vondt... egentlig bare det å se navnet hans! Enda verre er det å snakke sammen, når jeg ikke aner hva han føler og er ute etter. Og vi bare har en «åpen ende» nå, der jeg verken har gått videre eller kommet meg noen vei. Jeg vet jo at han er dårlig deal for meg på mange områder uansett, så det burde vært enkelt å kutte ham ut emosjonelt også. Men det er det ikke! Jeg har sterke følelser, noe han ikke vet at jeg har enda, men jeg vil bare få følelsene vekk. Skikkelig kjipt... ❤️ TS Anonymkode: b6403...76b Skjønner det gjør vondt, ut ifra hvordan han har oppført seg fortjener han ikke noe såre følelser fra deg, men sånt bestemmer man dessverre ikke selv 😕 og du trenger heller ikke gi opp håpet enda om du ikke klarer, for disse energiene går gjerne litt frem i tid, han vil nok ta kontakt igjen og prøve å få til en gjenforening, mulig han bare er stolt (og dust). Ikke lenge siden jeg spurte om hva en jeg datet i januar føler om meg, spurte bare for gøy egentlig etter 8 mnd. Så fikk jeg et kort som antydet at han ønsker en ny begynnelse av seksuell karakter, da tenkte jeg at kortene må være feil siden jeg ikke har hørt noe siden januar og vi var avsluttet. Men så fikk jeg melding noen uker etterpå om jeg ville komme over en tur 😅 de ligger som regel noen uker til mnd frem, samme som de gjorde med kortene som viste at din kar pønsket ut hvordan dere skulle komme i kontakt igjen, en liten stund før han gjorde det. Likevel er det viktig å ikke henge seg totalt opp i det, det kan bli avhengighetsskapende og kontrollere mer enn hva det gavner. Anonymkode: c2eb7...6a8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #31 Skrevet 14. september 2020 Og vær så snill og husk at sånn hot&cold oppførsel er skadelig i lengden.. Anonymkode: c2eb7...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2020 #32 Skrevet 14. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det gjør vondt, ut ifra hvordan han har oppført seg fortjener han ikke noe såre følelser fra deg, men sånt bestemmer man dessverre ikke selv 😕 og du trenger heller ikke gi opp håpet enda om du ikke klarer, for disse energiene går gjerne litt frem i tid, han vil nok ta kontakt igjen og prøve å få til en gjenforening, mulig han bare er stolt (og dust). Anonymkode: c2eb7...6a8 Jeg har en mistanke om det selv... at du har rett i det siste der. Han kommer til å gi lyd fra seg, men jeg vet at han ikke kan gi meg hva jeg ønsker av en mann. Så jeg vet at jeg må avvise ham uansett 😕 Han har vist nok av seg selv til at jeg vet at det aldri vil gå. Han var aldri særlig modig av seg, og sikkert spesielt ikke nå når han ikke lenger vet hvor jeg står, men samtidig; han fortjener ikke å få noe ego-påfyll av meg. Kommer aldri til å innrømme mine følelser igjen! 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Og vær så snill og husk at sånn hot&cold oppførsel er skadelig i lengden.. Anonymkode: c2eb7...6a8 Jeg er helt enig. Håper jeg møter en fyr som det går an å stole på snart, med konsistent oppegående oppførsel 😅 Takk for hjelpen igjen! Du aner ikke hvor mye det hjelper å snakke med noen som kan relatere seg til hvor kjipt det er... TS Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #33 Skrevet 19. september 2020 På 14.9.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev: Skjønner det gjør vondt, ut ifra hvordan han har oppført seg fortjener han ikke noe såre følelser fra deg, men sånt bestemmer man dessverre ikke selv 😕 og du trenger heller ikke gi opp håpet enda om du ikke klarer, for disse energiene går gjerne litt frem i tid, han vil nok ta kontakt igjen og prøve å få til en gjenforening, mulig han bare er stolt (og dust). Ikke lenge siden jeg spurte om hva en jeg datet i januar føler om meg, spurte bare for gøy egentlig etter 8 mnd. Så fikk jeg et kort som antydet at han ønsker en ny begynnelse av seksuell karakter, da tenkte jeg at kortene må være feil siden jeg ikke har hørt noe siden januar og vi var avsluttet. Men så fikk jeg melding noen uker etterpå om jeg ville komme over en tur 😅 de ligger som regel noen uker til mnd frem, samme som de gjorde med kortene som viste at din kar pønsket ut hvordan dere skulle komme i kontakt igjen, en liten stund før han gjorde det. Likevel er det viktig å ikke henge seg totalt opp i det, det kan bli avhengighetsskapende og kontrollere mer enn hva det gavner. Anonymkode: c2eb7...6a8 Vel, gjenforeningen kom ...😅 Han sendte melding og ville møtes, og jeg sa ... ja. Ingen av oss var edru og jeg visste jo godt at dette er det motsatte av hva som er LURT for min egen del. Det var en søt gjenforening kan man si, men samtidig tror jeg fort dette kan være en forløper for et enda større heartbreak for min del. Når vi er sammen er alt veldig bra rent fysisk; mye kjærtegn og vi er konstant oppi hverandre. Men vi har ikke god kommunikasjon utenom dette, og jeg vet jo at det er ikke vits i å spørre ham hva han er ute etter med meg, fordi det kan på en måte aldri bli noe. Føler jeg da... klarer ikke å se hvordan det skulle fungere. Såååå ups I did it again!!!! Vi har ergo ikke snakket om noe følelsesmessig, men merket gjensynsgleden. Nå vet jeg at dette bør være siste gang jeg møter/ser ham, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare det Liker ikke dette helt... men dumskapen lenge leve ts Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #34 Skrevet 1. oktober 2020 On 9/19/2020 at 3:23 PM, AnonymBruker said: Vel, gjenforeningen kom ...😅 Han sendte melding og ville møtes, og jeg sa ... ja. Ingen av oss var edru og jeg visste jo godt at dette er det motsatte av hva som er LURT for min egen del. Det var en søt gjenforening kan man si, men samtidig tror jeg fort dette kan være en forløper for et enda større heartbreak for min del. Når vi er sammen er alt veldig bra rent fysisk; mye kjærtegn og vi er konstant oppi hverandre. Men vi har ikke god kommunikasjon utenom dette, og jeg vet jo at det er ikke vits i å spørre ham hva han er ute etter med meg, fordi det kan på en måte aldri bli noe. Føler jeg da... klarer ikke å se hvordan det skulle fungere. Såååå ups I did it again!!!! Vi har ergo ikke snakket om noe følelsesmessig, men merket gjensynsgleden. Nå vet jeg at dette bør være siste gang jeg møter/ser ham, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare det Liker ikke dette helt... men dumskapen lenge leve ts Anonymkode: b6403...76b Er ikke dumskap, man blir jo helt hjernevasket nærmest, føler veldig med deg. Hvordan går det med deg nå? 💜 Anonymkode: c2eb7...6a8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #35 Skrevet 1. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke dumskap, man blir jo helt hjernevasket nærmest, føler veldig med deg. Hvordan går det med deg nå? 💜 Anonymkode: c2eb7...6a8 En veldig kort stund etter dette valgte jeg å kutte kontakten med ham, der jeg sa til ham på en ordentlig måte at jeg ikke vil fortsette relasjonen, siden det er liksom «av og på» og alt baseres i grunn på sex. Jeg sa at jeg ikke vil ha kontakt mer på grunn av dette + han at tidligere faktisk hadde snakket om mangel på følelser. Det er jo også mange andre ting som er red flags i mine øyne, men nevnte ikke disse. Jeg gav han forvørig muligheten til å «stoppe det» hvis han ville, gjennom at jeg spurte hvor han står i dag mtp. hva han vil. Men han sa veldig lite - verken det ene eller andre, og ba meg velge selv. Så ja, kontakten er brutt atter en gang... og han får ikke tak i meg om han vil en gang, tror det er det beste. Han gikk langt for å få tak i meg sist, så jeg er litt sånn... et spørsmålstegn. Hva er det han egentlig driver med? Med en gang etterpå fikk jeg en følelse av at det er «more to come», og det skulle ikke forundre meg 😅 Sliter derfor fortsatt litt med å komme videre... Han er litt spesiell, jeg blir ikke overrasket over det om jeg hører noe i fremtiden, men hvem vet. Men jeg vil ikke ha en fyr som ikke gir ordentlig uttrykk for å ville ha meg! Såå... ❤️ ts Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #37 Skrevet 30. oktober 2020 Oi. Kom borti! Jeg fulgte med i denne tråden. Hva skjedde videre her, TS? 💖 Anonymkode: 2d0dd...457
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #38 Skrevet 30. oktober 2020 On 10/2/2020 at 1:31 AM, AnonymBruker said: En veldig kort stund etter dette valgte jeg å kutte kontakten med ham, der jeg sa til ham på en ordentlig måte at jeg ikke vil fortsette relasjonen, siden det er liksom «av og på» og alt baseres i grunn på sex. Jeg sa at jeg ikke vil ha kontakt mer på grunn av dette + han at tidligere faktisk hadde snakket om mangel på følelser. Det er jo også mange andre ting som er red flags i mine øyne, men nevnte ikke disse. Jeg gav han forvørig muligheten til å «stoppe det» hvis han ville, gjennom at jeg spurte hvor han står i dag mtp. hva han vil. Men han sa veldig lite - verken det ene eller andre, og ba meg velge selv. Så ja, kontakten er brutt atter en gang... og han får ikke tak i meg om han vil en gang, tror det er det beste. Han gikk langt for å få tak i meg sist, så jeg er litt sånn... et spørsmålstegn. Hva er det han egentlig driver med? Med en gang etterpå fikk jeg en følelse av at det er «more to come», og det skulle ikke forundre meg 😅 Sliter derfor fortsatt litt med å komme videre... Han er litt spesiell, jeg blir ikke overrasket over det om jeg hører noe i fremtiden, men hvem vet. Men jeg vil ikke ha en fyr som ikke gir ordentlig uttrykk for å ville ha meg! Såå... ❤️ ts Anonymkode: b6403...76b Beklager det tok meg lang tid å svare, fikk dessverre egne «spådommer» i vente, selv om jeg hadde sett de i tarot tenkte jeg at jeg ikke stoler på det, men de kom med full klaff og satte meg ut en stund. Så var nedfor lenge. Har selv dumpet vedkommende det er snakk om 💪🏻 og er på topp igjen. Kontakten fremdeles brutt? Høres 100% som om han fortjener det, han fortjener ikke deg for 5 flate øre! Anonymkode: c2eb7...6a8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #39 Skrevet 30. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager det tok meg lang tid å svare, fikk dessverre egne «spådommer» i vente, selv om jeg hadde sett de i tarot tenkte jeg at jeg ikke stoler på det, men de kom med full klaff og satte meg ut en stund. Så var nedfor lenge. Har selv dumpet vedkommende det er snakk om 💪🏻 og er på topp igjen. Kontakten fremdeles brutt? Høres 100% som om han fortjener det, han fortjener ikke deg for 5 flate øre! Anonymkode: c2eb7...6a8 TS her. Oi! Håper det går bra med deg... ❤️ Det skal ikke være enkelt!!! Men kjempebra jobbet av deg, sterkt gjort! Jeg vet jo hva som kreves... Huff. Kontakten er fortsatt brutt fra min side, men vi møttes (dessverre) tilfeldig for noen uker siden, og det endte ikke bra. Det var gjennom fest og det ble full krangling. Han virket kort sagt ikke helt ferdig med meg, men samtidig ikke åpen for hva jeg ønsket. Han er blokkert overalt og jeg klarer ikke snakke med ham eller noe med ham å gjøre. Jeg havnet veldig langt nede av dette, veldig merkelig... Jeg sliter fortsatt mye med å komme over ham, jeg har gitt opp kjærlighet og er veldig såret. Frister å spørre deg om du ser noe mer her...... Men samtidig, du sliter nok selv. Håper du kommer deg bedre enn jeg har gjort så langt Anonymkode: b6403...76b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #40 Skrevet 31. oktober 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Oi! Håper det går bra med deg... ❤️ Det skal ikke være enkelt!!! Men kjempebra jobbet av deg, sterkt gjort! Jeg vet jo hva som kreves... Huff. Kontakten er fortsatt brutt fra min side, men vi møttes (dessverre) tilfeldig for noen uker siden, og det endte ikke bra. Det var gjennom fest og det ble full krangling. Han virket kort sagt ikke helt ferdig med meg, men samtidig ikke åpen for hva jeg ønsket. Han er blokkert overalt og jeg klarer ikke snakke med ham eller noe med ham å gjøre. Jeg havnet veldig langt nede av dette, veldig merkelig... Jeg sliter fortsatt mye med å komme over ham, jeg har gitt opp kjærlighet og er veldig såret. Frister å spørre deg om du ser noe mer her...... Men samtidig, du sliter nok selv. Håper du kommer deg bedre enn jeg har gjort så langt Anonymkode: b6403...76b Det går bra nå 😊 høres veldig giftig ut, jeg er overbevist om at når du har kommet deg videre vil du se tilbake og tenke du er sjeleglad for at det ikke ble noe. Vet hvor vondt det er når man er helt nede i gjørma og er totalt stuck, det er grusomt. Troen på ekte kjærlighet vil komme når du har kommet deg over han, han oppfyller ingen av behovene dine og gjør deg kun ulykkelig. Se på det som en avhengighet som for eksempel røyking. Hva er det du hadde i tankene? Kan ta en kikk en dag jeg har tid 😊 Anonymkode: c2eb7...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå