AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Hei. Er det noen som kjøper klær til barna her flere år i forveien hvis dere kommer over billige klespakker? Altså klær som er lite brukt og er fortsatt like fine. Ytterklær også. Anonymkode: c3f77...699
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Jeg har aldri kjøpt et plagg til mine to unger på fullpris. Jeg kjøper klær på salg. Neste sommers klær har jeg kjøpt nå på salg. Slik gjør jeg hvert år. Anonymkode: 7d974...21f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Flere år i forveien var nå så. Men kan fint kjøpe en og to sesonger i forveien. Neste års sommerklær er kjøpt nå i sommer på salg f eks. Bor på vestlandet så sommerklær blir ikke sååå mye brukt og da gidder jeg heller ikke bruke mer penger enn nødvendig. Vinterklær kan jeg kjøpe på salg senvinteren/våren. Har vært heldig med at mine barn har vokst nokså jevnt alle sammen, så har aldri vært sånn at de plutselig har vokst seg ut av flere str på kort tid, derfor har det gått helt fint å kjøpe en stund i forveien. Anonymkode: 8f9d1...052
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Jeg er veldig glad i å kjøpe/få brukte klær. Har fått lass med babyklær som jeg gir videre igjen. De eldste har jeg også kjøpt mye brukt av yttertøy slik at de alltid har ett sett med yttertøy hjemme også. Nå har jeg kommet over ei kjempe fin og stor pakke med yttertøy. Men desverre er det noen år til de kan bli brukt. Det er så billig at det frister utrooolig mye. Har jo litt fra de eldste også så tenker at å kjøpe litt ekstra nå ikke gjør noen ting? 🤔 Anonymkode: c3f77...699
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Jeg har bommet på str for sesong et par ganger så jeg har slutta med å kjøpe mer enn til neste sesong. Er så kjedelig nå vinterdressen passer i mai, men ikke i november. Eller sommertøyet passer i desember. Anonymkode: e7bc8...ccb 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Nei ikkke flere år, men en str ja Anonymkode: 8c52c...06e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Det har hendt, om jeg har kommet over noen gode kupp. I sommer har femåringen min feks brukt mye en topp jeg kjøpte til henne da hun var baby 😀 Hvor lurt det er å holde på sånn er jeg likevel usikker på. Jeg har også kjøpt inn endel fine plagg lenge i forveien, som plutselig var for små før vi rakk å bruke dem. Feks at jeg har glemt at jeg hadde dem osv. Anonymkode: 1ff8c...377
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 Ikke flere år, kjøper en sesong eller maks to i forveien. Gutten min vokser veldig i rykk og napp Anonymkode: c9e07...e12
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 En størrelse opp ja men ikke mer. Barn vokser i rykk og napp og sommerklærne du kjøper til neste år vil kanskje ikke passe når poden skal bruke dem. Anonymkode: 372af...47a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 Det var ikke meningen å kjøpe for flere år om gangen, jeg har kjøpt en str større enn hun er. Hun vokser sakte, så da ble det flere år likevel 🤪 Anonymkode: e42b2...cbe
Connie80 Skrevet 20. august 2020 #11 Skrevet 20. august 2020 Nei, har sluttet med det. Man vet aldri om vinteren/kulda kommer i november eller februar (eller i det hele tatt 😆). Førstemann brukte str 92 til han var godt over 3 år og hoppet kjapt innom 104 før vi måtte kjøpe 110. Plutselig kommer supersommer 2018 og støvler, bukser, yttertøy osv ble aldri brukt osv. Dessuten har vi lite lagringsplass. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå