Gå til innhold

Er du opptatt av deksel til iPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt samme deksel på min iPhone siden jeg kjøpte den. Det er gjennomsiktig og har fått sånn brunt/gult belegg som ikke går bort. Tror ikke de fleste legger merke til det men jeg synes det ser så skittent ut. Synes Ideal of Sweden har mye fint og mange selger slike på Tise til langt under Nypris. Er det verdt det? Jeg har lyst på mange deksler men kjøper jo aldri fordi det etter hvert bare ligger og slenger mest sannsnylig. 

Anonymkode: 92838...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har over tid kjøpt to skinndeksler fordi jeg liker typen  ^^, 

Skrevet

Er 2 for 1 på ideal of sweden nå, jeg har kjøpt to deksler der men må få tak i kortholder og en ting til for å klare å bruke dem🤭

Skrevet

Jeg kjøpte et deksel på ideal of sweden når jeg kjøpte ny telefon for 2 år siden. Det er like fint enda :) 

Anonymkode: d6675...000

Skrevet

Jeg elsker dekslene til ideal of Sweden :) God kvalitet og man finner et man liker. Syntes absolutt det er verdt det for å beskytte telefonen.

Skrevet

Syns Ideal of Sweden dekselene er fine, men kvaliteten er dårlig 😶 Overpriset. Har hatt to deksler som ikke dekker opp, rundt kantene på skjermen som jeg er vant med fra andre. 
Hjelper som sagt ikke at de har fint design, når selve beskyttelsen er meget svak. 

Skrevet

Jeg har kun vært opptatt av slike deksler for å male på dem og deretter selge, da er det brukte jeg maler på, helst "gummi" eller skinn, hardplast er ikke like gøy. Selv har jeg kun en smartelefon som jeg låner nå, ellers bruker jeg "gammeldags" mobil. Men, er alltids gøy å ha noe å male på. 

Anonymkode: 74207...978

Skrevet

Har deksler fra ideal of Sweden og har fremdeles fått riper så de er ikke bedre enn andre deksler.

Anonymkode: ea477...842

Skrevet

Jeg har iPhone deksel. Det koster jo 650,- men har ikke opplevd andre deksler med bedre kvalitet. Kvalitet over kvantitet.

Skrevet

Opptatt av? Ja, hver gang jeg kjøper ny mobil og må ha nytt fordi fasongen på mobilen ikke er den samme som på den gamle. Ellers ikke. Det jeg er mest opptatt av er å finne en OK løsning med plass til kredittkort og som mobilen er festet til med magneter slik at jeg slipper å drasse med meg kortene når jeg er på jobb. 

Ved siste mobilbytte var jeg heldig og kom over et som skal være RFID sikret. Det har jeg kikket etter lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...