AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Opplever at noen menn som leter etter seriøse forhold begynner å fantasere allerede på første date om vårt fremtidige liv sammen: at vi kjøper hus , får xxx barn, drar på hytte i jul , skal stå på ski sammen og bla bla bla. Det som er merkelig at de bruker ord 'vi'. Jeg kan fortelle om mine ønsker vedrørende fremtid, men aldri involverer vedkommende i mine planer. For å si det sånn aldri sier du og jeg skal... I tillegg foreslår vedkommende treffes igjen , noen spør mitt tlf.num.Så det er tydelig signal for meg at vedkommende er interessert. Imidlertid merker jeg tendens at kommunikasjon etter den første daten fader ut ganske fort. Noen sender snaps eller melding dagen etter , men tar mindre og mindre kontakt etterpå, eller ghoster meg. Andre tar aldri kontakt igjen etter første date. Stusser over hva sånne menn holder på med egentlig? Hva er mening i å lage fantasier og planer om vår fremtid,ta tlf.nummer hvis de egentlig ikke er interessert. Noen som har opplevd samme? Anonymkode: 4368f...030 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Sikkert noe de har lært av pua`er på YT. Skape en ramme som gjør at du vil bli kjæretsen hans. Samme som en reklame som viser en mann som alle jentene legger seg etter bare han kjøper og bruker den parfymen som reklamen reklamerer for. Er vel noe NLP triks, hevder de. Anonymkode: 261d2...9e1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 If you’ve ever met someone who sweeps you off your feet with romantic promises and signs of commitment before disappearing, then you’ve likely been a victim of future faking. https://www.eharmony.co.uk/dating-advice/dating/future-faking Opplevd ofte selv. En annen årsak kan være at de fikk napp hos dama bak neste sveip. Easy come easy go 🙄 Anonymkode: b00b7...76c
Antiviruset Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Opplever at noen menn som leter etter seriøse forhold begynner å fantasere allerede på første date om vårt fremtidige liv sammen: at vi kjøper hus , får xxx barn, drar på hytte i jul , skal stå på ski sammen og bla bla bla. Det som er merkelig at de bruker ord 'vi'. Jeg kan fortelle om mine ønsker vedrørende fremtid, men aldri involverer vedkommende i mine planer. For å si det sånn aldri sier du og jeg skal... I tillegg foreslår vedkommende treffes igjen , noen spør mitt tlf.num.Så det er tydelig signal for meg at vedkommende er interessert. Imidlertid merker jeg tendens at kommunikasjon etter den første daten fader ut ganske fort. Noen sender snaps eller melding dagen etter , men tar mindre og mindre kontakt etterpå, eller ghoster meg. Andre tar aldri kontakt igjen etter første date. Stusser over hva sånne menn holder på med egentlig? Hva er mening i å lage fantasier og planer om vår fremtid,ta tlf.nummer hvis de egentlig ikke er interessert. Noen som har opplevd samme? Anonymkode: 4368f...030 De var bare ikke interessert nok, mange som faker interesse ganske lenge faktisk. De har kanskje andre de holder på med parallelt og holder deg på kroken, de har bare ikke den interessen de faktisk sier. Dette merker du fort over å se hva de gjør, og ikke hva de sier. At dere kvinner aldri skal lære dette? Så kan de være veldig interesserte over lang tid, alt virker bra? Pang så er det over. Dating og leting etter et seriøst forhold er risikosport. Noe dritt å ha dette som hobby Ser litt på date som fisking, noen ganger må man bare ha noe vanvittig god tålmodighet! Så napper det og de slipper kroken fort, andre ganger sitter de skikkelig på og man haler de i land. Så viser det seg at fisken var full i makk Det er da man virkelig blir forbanna! Så for den tålmodige sitter den på, den er så flott at fisken er mat livet ut Jeg snakker om kvinner, det er liten forskjell der på kvinner og menn. Bare at jeg ikke har opplevd å få menn på kroken( det skulle tatt seg ut ) Hadde kastet stangen på sjøen da. Her går det i kvinner og det er like mye rart ute å går der også.
Sykkelkopp Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Dette er jo en helt vanlig ting å tulle rundt med, som også sier litt om hva folk faktisk ønsker. På en useriøs måte Dessuten er det og vanlig blant utadvendte omgjengelige folk, de sier ting som "åh du liker xxx? Jeg og, vi burde gjøre det en dag"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå