AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Hei! Jeg skal ligge med en dame, og mannen hennes vil se på. Jeg har ikke møtt dem, men snakket litt på melding. De virker som greie folk, men hvordan gjør jeg det rent praktisk? Hvordan ivaretar man sikkerheten som dame som skal ha tilfeldig sex? Å møtes hjemme til en av oss første gang vi møtes er vel ikke så smart? Men hva gjør man da? På forhånd takk fra noen som ikke har hatt tilfeldig sex på mange, mange år.. Anonymkode: b1844...4c3
abc123detvardet Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Ved å ikke ligge med fremmede på nett... 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Hvorfor i all verden vil du gjøre dette? Anonymkode: 8ca97...7dd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Du skal huske på at det som regel er de som sitter med makten i en sånn setting. De har hverandre å støtte seg på, du har ingen. Er du midt oppi god sex med mannen og dama blir sjalu og river han unna deg feks. Det har hendt meg at jeg har blitt kastet ut naken uten å få tilbake klærne mine fordi damen ble så sjalu. Tenk deg godt om før du blir med på dette. Anonymkode: 53f24...ada
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden vil du gjøre dette? Anonymkode: 8ca97...7dd Fordi jeg har veldig lyst til å ligge med akkurat denne dama. Og jeg synes dynamikken deres er interessant, så jeg har ikke så mye i mot at han er med heller. Men ja. Jeg er usikker på hvordan jeg kan ivareta egen sikkerhet, ha en mulighet til å stikke om jeg vil.. Anonymkode: b1844...4c3 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal huske på at det som regel er de som sitter med makten i en sånn setting. De har hverandre å støtte seg på, du har ingen. Er du midt oppi god sex med mannen og dama blir sjalu og river han unna deg feks. Det har hendt meg at jeg har blitt kastet ut naken uten å få tilbake klærne mine fordi damen ble så sjalu. Tenk deg godt om før du blir med på dette. Anonymkode: 53f24...ada Takk for svar. Har tenkt ganske mye på det, og snakket ganske mye med dem. De har gjort det før, flere ganger, og virker som de står ganske støtt i det. Det eneste røde flagget er kanskje at mannen også har lyst til å ligge med meg, men det har jeg sagt at jeg ikke ønsker. De har akseptert det, men ja.. rødt flagg? Anonymkode: b1844...4c3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Dette er litt vanskelig. Jeg tenker at det handler om fire ting: Tillitt, enighet om grenser, praktiske tiltak for å sikre din fysiske trygghet, og visshet om at det ikke gjøres skjulte lyd eller bildeopptak (med mindre dere er enige om at det skal det). Når det gjelder tillitt anbefaler jeg deg å møte dem for å bli litt kjent først, ikke avtale sex første gangen. Inntrykket vi får av folk kan selvfølgelig lyve, men det er en trygghet i å ha snakket sammen. Hvis dere skal ha sex ved første møte vil jeg likevel anbefale deg å ta en lengre prat først. Det er også en mulighet til å snakke om grenser, hvilket tar meg til neste punkt. Tenk gjennom dine grenser. Og snakk om grenser med dem før dere starter. Tenk gjennom mulige situasjoner som kan oppstå. Hva hvis en av dere ikke liker det likevel? Hva hvis mannen får utløsning og får humørforandring og enten bare går (det har jeg opplevd) eller blir sur og vil avbryte seansen (det har jeg hørt andre oppleve). Så er det de praktiske tiltakene. Det høres kanskje usexy ut, og mange dropper det sikkert av den grunn, men jeg ville ha: - Informert en venninne eller annen fortrolig person om hva jeg skal, hvor jeg skal det, og når hun kan forvente at jeg er tilgjengelig på f.eks. messenger igjen. - Voldsalarm lett tilgjengelig. Kan høres drastisk ut, men du taper ingenting på det. - Forsikre meg om at ingen dører låses. - (Dersom dere ikke skal ta opptak). Forsikre om at mobiler ikke er i samme rom. Ideelt sett: Være hjemme hos deg eller i et hotellrom du har bestilt og kommet først til, slik at de ikke har mulighet til å gjøre noe skjult. Hilsen erfaren, men forsiktig kvinne Anonymkode: 1a5af...3ff
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 Sett som betingelse at de betaler for et stort hotellrom, der dere kan ha sexen. Anonymkode: e22cc...6b8 1
Tension Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Du skal huske på at det som regel er de som sitter med makten i en sånn setting. De har hverandre å støtte seg på, du har ingen. Er du midt oppi god sex med mannen og dama blir sjalu og river han unna deg feks. Det har hendt meg at jeg har blitt kastet ut naken uten å få tilbake klærne mine fordi damen ble så sjalu. Tenk deg godt om før du blir med på dette. Anonymkode: 53f24...ada Hvorfor skal han ligge med mannen? Han sa at han skulle ligge med dama.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg har veldig lyst til å ligge med akkurat denne dama. Og jeg synes dynamikken deres er interessant, så jeg har ikke så mye i mot at han er med heller. Men ja. Jeg er usikker på hvordan jeg kan ivareta egen sikkerhet, ha en mulighet til å stikke om jeg vil.. Anonymkode: b1844...4c3 Sett krav om at mannen skal være bundet fast da. Anonymkode: 04867...694
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #11 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, Tension skrev: Hvorfor skal han ligge med mannen? Han sa at han skulle ligge med dama. Fordi folk ikke en gang klarer å lese. Rart at de havner opp i brysomme situasjoner? Anonymkode: 979fd...72d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #12 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, Tension skrev: Hvorfor skal han ligge med mannen? Han sa at han skulle ligge med dama. Trådstarter har ikke sagt om vedkommende er mann eller dame, såvidt jeg kan se. Det kan like gjerne være en kvinne. Jeg er tilbøyelig til å tenke at ts er en kvinne, siden sikkerheten kommer opp som viktig. Mange menn ville ikke tenkt over akkurat det i en slik situasjon, men kvinner er generelt det, siden de kan lett bli voldtatte og banket opp etc. Anonymkode: e22cc...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #13 Skrevet 20. august 2020 4 minutter siden, Tension skrev: Hvorfor skal han ligge med mannen? Han sa at han skulle ligge med dama. "Hvordan ivaretar man sikkerheten som dame som skal ha tilfeldig sex?" TS har skrevet at hun er dame, ikke mann, ser jeg. Anonymkode: e22cc...6b8 1
Tension Skrevet 20. august 2020 #14 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trådstarter har ikke sagt om vedkommende er mann eller dame, såvidt jeg kan se. Det kan like gjerne være en kvinne. Jeg er tilbøyelig til å tenke at ts er en kvinne, siden sikkerheten kommer opp som viktig. Mange menn ville ikke tenkt over akkurat det i en slik situasjon, men kvinner er generelt det, siden de kan lett bli voldtatte og banket opp etc. Anonymkode: e22cc...6b8 Men hvorfor skulle mannen bli sjalu om dama lå med en annen kvinne? Er vel heller en fare for at han vil bli med, så i tilfelle ts er kvinne bør hun være klar på forhånd på om det er ok eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #15 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har tenkt ganske mye på det, og snakket ganske mye med dem. De har gjort det før, flere ganger, og virker som de står ganske støtt i det. Det eneste røde flagget er kanskje at mannen også har lyst til å ligge med meg, men det har jeg sagt at jeg ikke ønsker. De har akseptert det, men ja.. rødt flagg? Anonymkode: b1844...4c3 Vi er et slikt par, og noe slikt hadde vi respektert, selv om det her også ville vært et ønske om dette. Både jeg og min mann hadde likevel ikke lagt press på det, for man har da respekt for andre og avtaler. Jeg vil tenke og tro at par som oss er enda mer bevisst på greit og ugrei, ettersom slike situasjoner så fort blir feil på så mange måter, om grenser ikke respekteres. Da blir det bare umulig med å dele slikt, for det blir sårt og vanskelig bare det er minste overtramp angående hva som er avtalt, både mellom paret og den andre. Likevel, jeg hadde delt med noen hvor jeg skulle. Du trenger da ikke dele detaljer, bare at du skal til den adressen for å treffe noen du ble kjent med på nett. Anonymkode: 38d3a...a25
Gjest Alterego666 Skrevet 20. august 2020 #16 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er litt vanskelig. Jeg tenker at det handler om fire ting: Tillitt, enighet om grenser, praktiske tiltak for å sikre din fysiske trygghet, og visshet om at det ikke gjøres skjulte lyd eller bildeopptak (med mindre dere er enige om at det skal det). Når det gjelder tillitt anbefaler jeg deg å møte dem for å bli litt kjent først, ikke avtale sex første gangen. Inntrykket vi får av folk kan selvfølgelig lyve, men det er en trygghet i å ha snakket sammen. Hvis dere skal ha sex ved første møte vil jeg likevel anbefale deg å ta en lengre prat først. Det er også en mulighet til å snakke om grenser, hvilket tar meg til neste punkt. Tenk gjennom dine grenser. Og snakk om grenser med dem før dere starter. Tenk gjennom mulige situasjoner som kan oppstå. Hva hvis en av dere ikke liker det likevel? Hva hvis mannen får utløsning og får humørforandring og enten bare går (det har jeg opplevd) eller blir sur og vil avbryte seansen (det har jeg hørt andre oppleve). Så er det de praktiske tiltakene. Det høres kanskje usexy ut, og mange dropper det sikkert av den grunn, men jeg ville ha: - Informert en venninne eller annen fortrolig person om hva jeg skal, hvor jeg skal det, og når hun kan forvente at jeg er tilgjengelig på f.eks. messenger igjen. - Voldsalarm lett tilgjengelig. Kan høres drastisk ut, men du taper ingenting på det. - Forsikre meg om at ingen dører låses. - (Dersom dere ikke skal ta opptak). Forsikre om at mobiler ikke er i samme rom. Ideelt sett: Være hjemme hos deg eller i et hotellrom du har bestilt og kommet først til, slik at de ikke har mulighet til å gjøre noe skjult. Hilsen erfaren, men forsiktig kvinne Anonymkode: 1a5af...3ff Mange gode råd her. Å gjennomføre tr-fore av disse bør gi god trygghet. Å treffe mennesker man har blitt kjent med på nett er uansett tryggere enn å bli med folk man treffer full på byen. Godt at du tenker sikkerhet, TS. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå