AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Jeg har bestilt en pakke fra zalando. Den skulle komme i dag ifølge postnord kundeservice før kl. 16:00 nå er kl. 16:01. Og jeg så en Postnord lastebil kjøre fra stedet jeg bor. Så nå tenker jeg har de glemt meg? Hvor er pakka mi?🥺 Burde jeg ringe kundeservice og spørre en gang til. Eller er den bare forsinket? Anonymkode: 1141e...9be
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Leveringsdato er vel 90% av tilfelle estimert dato, altså ikke en garanti, men et anslag. Det kan hende Postnord ikke hadde pakken med i bilen, men det kan også hende de ikke hadde tilgang til postkassa di. Hvis du bor i blokk eller bygning der de trenger nøkkel for å komme til postkassa, får de ikke levert. Da sendes den til hentested i stedet, og kan dessverre ta en del ekstra tid. Ville ikke kontakte kundeservice før den har gått noen dager over - det er stort trykk og mange pakker som sendes for tida. Men følg med på sporingsiden, står det noe der som er direkte feil - ta kontakt med en gang. Anonymkode: 01a8d...51c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestilt en pakke fra zalando. Den skulle komme i dag ifølge postnord kundeservice før kl. 16:00 nå er kl. 16:01. Og jeg så en Postnord lastebil kjøre fra stedet jeg bor. Så nå tenker jeg har de glemt meg? Hvor er pakka mi?🥺 Burde jeg ringe kundeservice og spørre en gang til. Eller er den bare forsinket? Anonymkode: 1141e...9be Utleveringsstedet må scanne den først. Det er ikke alltid de som jobber i butikkene får gjort det med en gang (har selv kommet butikken for å hente pakker da jeg ser i appen at den er levert, men ikke fått hentebekreftelse ennå. Da er det gjerne fordi de ikke har rukket å scanne). Eller så kan det hende pakken er forsinket. Søk opp sporingsnummeret (evt appen om du har) og se hvordan det ligger ann Anonymkode: 9322e...e55 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 De hadde visst prøvd å levere den 18 også men at ingen var hjemme. Anonymkode: 1141e...9be
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 På sporinga så står det at den ble lastet opp på bil for levering Kl. 8:45 i dag tidlig. Brude den ikke vært her nå da? Anonymkode: 1141e...9be
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Har du vært ute og lett? Den kan ligge på dørmatta, ved siden av trappa, i garasjen, ved postkassestativet eller i en hvilken som helst grøft. Det er Post Nord du venter på pakke fra - leveringa derfra kan være mildt sagt skjødesløs. Anonymkode: a74c6...af0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har du vært ute og lett? Den kan ligge på dørmatta, ved siden av trappa, i garasjen, ved postkassestativet eller i en hvilken som helst grøft. Det er Post Nord du venter på pakke fra - leveringa derfra kan være mildt sagt skjødesløs. Anonymkode: a74c6...af0 Men i alle dager!!!! Post Nord har vel kanskje ikke det beste ryktet, men de pælmer da vel ikke pakker de kommer med i grøfta utenfor hos folk!!!! Anonymkode: db855...844 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært ute og lett? Den kan ligge på dørmatta, ved siden av trappa, i garasjen, ved postkassestativet eller i en hvilken som helst grøft. Det er Post Nord du venter på pakke fra - leveringa derfra kan være mildt sagt skjødesløs. Anonymkode: a74c6...af0 Bor i blokk så det er ikke så mange steder å lete. Har sett i postkassa, og foran inngangen og alt. Det har vært noen hjemme hele tiden og Han på kundeservice sa de skulle ringe på. Anonymkode: 1141e...9be
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 Nå er jeg litt redd for å plage de på kundeservice. Siden de bare er 24 min forsinka. Det blir bare veldig leit hvis jeg ikke får pakken denne gangen heller. Tror dere de blir sure hvis jeg ringer? Har allerede ringt dem på morgenen. Anonymkode: 1141e...9be
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor i blokk så det er ikke så mange steder å lete. Har sett i postkassa, og foran inngangen og alt. Det har vært noen hjemme hele tiden og Han på kundeservice sa de skulle ringe på. Anonymkode: 1141e...9be Med mindre du har betalt ekstra for å få det hjemlevert, leverer Zalando alltid pakkene til utleveringssted. Jeg har handlet fra de i årevis. Så den kommer nok. Men ja, jeg vet hvor kjedelig det er å vente på pakker 😂 Anonymkode: 9322e...e55
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #11 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med mindre du har betalt ekstra for å få det hjemlevert, leverer Zalando alltid pakkene til utleveringssted. Jeg har handlet fra de i årevis. Så den kommer nok. Men ja, jeg vet hvor kjedelig det er å vente på pakker 😂 Anonymkode: 9322e...e55 Ja det har jeg nok, siden det står på ordrebekreftelsen. 😂takk for forståelsen. Anonymkode: 1141e...9be 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #12 Skrevet 20. august 2020 Nå har jeg ringt dem, og de ble ikke sure. De sa at den skal komme i dag! Men at den er forsinket og at de kjører til kl.21:00 i dag.😁 Anonymkode: 1141e...9be 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #13 Skrevet 20. august 2020 Jeg har flere ganger fått beskjed fra kundeservice "den kommer i dag" "den er lastet på bil" "den er på vei", for å så finne ut en ukes tid senere at de likevell har klart miste pakken... Siste pakken kom faktisk til riktig tid og riktig utleveringssted da, men det er første gangen de har klart levere til riktig adresse/utleveringssted om de i det hele tatt har klart levere. Bor også i blokk, så postnord pleier vanligvis sette pakkene på utsiden av en av naboblokkene, det samme skjer de fleste naboene også, selv om blokkene er godt merket. Anonymkode: d47ce...3ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå