Gå til innhold

Han kommer før vi begynner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kun med meg det har skjedd sier han. Han kommer i det han tar penisen inn. Føler det er noe galt med meg siden han ikke opplever det med andre? Hva er greia med det? 

Anonymkode: 64445...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kanskje overtent? Er du trang sånn at penisen hans blir ekstra mye stimulert? Tar det lang tid før han er klar igjen da?

Anonymkode: a2c75...d7b

• Liker 1
Skrevet

Kjøp kondom med bedøvelsesmiddel. Ikke noe galt med deg, bare mannen din som er spreng kåt på deg. 

Anonymkode: a9f54...215

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er kanskje overtent? Er du trang sånn at penisen hans blir ekstra mye stimulert? Tar det lang tid før han er klar igjen da?

Anonymkode: a2c75...d7b

Nei, ikke spesielt nå lenger, men må jobbe litt med å få inn første gang. Tar ikke så lang tid før han er klar igjen nei. 

Skrevet

Du er enten veldig trang eller "altfor" pen. Han må vel venne seg til det gradvis. Kom også altfor fort med dama i starten, hadde aldri ligget med noen som var så pen.

Anonymkode: 4379d...370

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er enten veldig trang eller "altfor" pen. Han må vel venne seg til det gradvis. Kom også altfor fort med dama i starten, hadde aldri ligget med noen som var så pen.

Anonymkode: 4379d...370

Hmm, får kanskje ta det som et kompliment da. Er ikke veldig trang lenger fordi jeg har født. Han har aldri gitt meg noen komplimenter før så vet ikke om han synes jeg er noe i det hele tatt

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, får kanskje ta det som et kompliment da. Er ikke veldig trang lenger fordi jeg har født. Han har aldri gitt meg noen komplimenter før så vet ikke om han synes jeg er noe i det hele tatt

Hvor gammel er han? Er nok mer det at han ikke er helt vant til sex. 

Anonymkode: 90da4...889

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? Er nok mer det at han ikke er helt vant til sex. 

Anonymkode: 90da4...889

Joda han er det. Ikke uerfaren på noe vis. Vi er 30 

Skrevet

Kan bare snakke for meg selv. Tenner dama meg veldig, kommer jeg mye fortere enn jeg ønsker. Er hun middels pen og ikke tenner meg så mye kan jeg holde på så lenge jeg vil nesten. Tipper han bare blir veldig kåt av deg.

Anonymkode: 9cf7c...62a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...