AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Har et fysisk krevende yrke og er mye ute i all slags vær, som har gjort at jeg ofte er våt på bena. Har også sovet mye med sokker. Jeg fikk neglsopp ytterst på begge storetå neglene i fjor og nå har brukt Loceryl 5% til å spensle på. Neglen er kanskje ferdig utvokst om 6 mnd slik at det som har vært sopp på er grodd ut. Er flink nå til å gå med sandaler uten sokker så fort jeg får sjangs og har sluttet med å sove med sokker for å lufte bena mer. Er det noen av dere som har hatt neglsopp og blitt kvitt det? Hva har dere isåfall gjort? Anonymkode: 2e5af...46c
Blingblingtahei Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Min sønn hadde neglesopp på hendene når han var mindre, var nødt til å gå på tablett behandling for å få det bort. Ikke kommet siden. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Ja men er en selvfølge å aldri sove med sokker, være tørr så mye som mulig etc for å ikke få igjen Anonymkode: 46865...73a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Du må klippe neglene, rense de og file ned overflaten, for så å bruke nalox til det er borte. Det fungerer! Lufte tærne mest mulig, vaske føttene og bytte sokker hver dag. Anonymkode: 91521...83e 2
LiseTV Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Fikk en tabelettkur og en spesiell neglelakk. Resultatet vart bra. 5 år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Takk for svar dere!! Anonymkode: 2e5af...46c 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Jeg ble kvitt det ja, men tok tid fordi neglene bruker tid på å gro Jeg brukte en scholl-type løsning for å pensle på, fulgte bare den. Passet på å aldri lakke neglene mer i perioden, bare lot det stå til og lot de puste. Er helt borte nå. Hvis du har brukt neglelakk på føttene, husk at de må kastes. Kan være spor av soppen i neglelakken, og du vil ikke ha det tilbake eller på hendene 😐 Jeg kvittet meg med alt jeg kunne ha brukt på føttene. Anonymkode: 73df2...1f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå