AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Del Skrevet 20. august 2020 Hei, Jeg har holdt smått på med foto i mange år og har etterhvert utviklet meg til en liten hobbyfotograf. Er veldig mye jeg fortsatt ikke kan, både med lyssetting, kvalitet og innstillinger. Jeg bruker i dag Sony A6000 og 50mm linse til portretter. Nå tenker jeg på å kjøpe flere linser, men er usikker på om jeg kanskje også skulle hatt nytt kamerahus. Ønsker å prøve meg som familiefotograf og vil ha best mulig kvalitet på bildene. noen tips? Anonymkode: 49759...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. august 2020 #2 Del Skrevet 20. august 2020 Kamera er helt greit det. Dette kamera skyter også raw. Kvaliteten på bildene ligger i objektivet. Bruk pengene der istedet for et dyrt kamerahus. Skal du kjøpe nytt hus koster det masse penger, men du kan få noen gode brukte dealer. A7R2 er et kjempekamera, men det har bare ett minnekort. Klarer du deg med det så holder det i massevis. Hvis ikke går du for A7R3. Her har du et killerkamera, men det koster penger. A7R4 er nesten bare ett studiokamera ig så langt et mye dårligere valg mtp. lavlysegenskapene. Men det du allerede har er et godt nok kamera bare linsa er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 20. august 2020 #3 Del Skrevet 20. august 2020 Bildekvalitetsmessig er det lite å hente på å oppgradere kamerahuset, med mindre du tar den helt ut og kjøper et fullformatshus. Da snakker vi 20k bare for huset (om du skal ha nytt), og objektivene du har vile heller ikke kunne utnytte det skikkelig. Hvis du skulle oppgradert til et nytt APS-C-hus finnes det jo alternativer, men da for slike ting som skuddtakt, bildestabilisering og 4k video. Er dette noe du savner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå