Gå til innhold

Sunn(ere) milkshake i Oslo? Anbefalinger til steder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen anbefalinger? :)

(Vet bare om Joe and the Juice sine shakes)

Vil også gjerne ha anbefalinger om steder i hovestaden hvor man kan finne sunnere desserter generelt.

Anonymkode: fd7db...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milkshake kjøper man vel for å kose seg, ikke for å innta et sunt mellom-måltid?  Jeg digger Mc. Donalds sin milkshake med banan og koser meg med den innimellom. Skulle jeg tenkt på sunnheten hadde jeg spist en banan i stedet 😉

Anonymkode: 94052...db8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funky fresh foods sine milkshaker er laget av frosne bananer, de er dødsgode! de har sjokolade, kaffesmak, jordbær, vanilje, banan +++!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Milkshake kjøper man vel for å kose seg, ikke for å innta et sunt mellom-måltid?  Jeg digger Mc. Donalds sin milkshake med banan og koser meg med den innimellom. Skulle jeg tenkt på sunnheten hadde jeg spist en banan i stedet 😉

Anonymkode: 94052...db8

Kjøper det aldri som mellommåltid. Men prøver å kutte ned på sukkermengden. Unngår man for mye sukker kan man tillate seg noe søtt litt oftere, vet du. Jeg elsker også Mcd sin bananmilkshake, men kan ikke unne meg den for ofte. Elsker milkshake, derfor ønsker jeg alternativer, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, deedee_ skrev:

Funky fresh foods sine milkshaker er laget av frosne bananer, de er dødsgode! de har sjokolade, kaffesmak, jordbær, vanilje, banan +++!

Takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...