Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alias begynner på TVN... er det helt nye episoder? Eller er det de samme som har gått på TV3 og svensk TV4?

(Spm var ment til de som føler de har evner til å se inn i framtida, eller noen som jobber i TVN) :sjarmor:

-viXen-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge min søster, som pleier å få med seg ting og tang, skal tv norge sende sesong 4 av alias.

Derfor er jeg inne med full nedlasting av sesong 2 og 4 nå. 1 og 3 er allerede nede. Interessant serie.

Gjest gjest1
Skrevet

Det kan da ikke ha vært sesong fire vi så i går? Det var da en så klønete episode at det må ha vært piloten/første episode av hele smørja?

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes også det virket som en første episode, men jeg har jo aldri sett Alias før da. Kjempecool serie, synes jeg. :sjarmor:

Skrevet

Jeg trodde det var sesong 4 jeg (hvis det er den som starter på tvnorge nå)! Jeg funderte litt, for det er jo litt rart å begynne på sesong 4, men det var definitivt ikke første episode av sesong 1. Jeg har sånn halvveis fulgt med hele veien. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hm... hvis det vi så i går ikke var en start-episode tror jeg jammen jeg ikke gidder følge med. Det er jo vanlig at det tar noen episoder før skuespillerne finner rolla/formen og tekstforfatterne kommer ut av introduksjonsmodus når er serie starter, så det gir jeg rom for. Men om serien føles slik langt ut, da melder jeg pass.

Men jeg er en av de som ikke synes Lost er noe særlig spennende, så det er kanskje ikke noen bombe at jeg heller ikke liker denne her.

Skrevet

Litt rart hvis de skulle starte på sesong 1 igjen.. De har jo reklamert på TVN: Endelig er Alias tilbake... eller noe sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...