Gå til innhold

Clearblue digital eggløsningstest - funker den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg skal i følge mine egne utregninger ha hatt eggløsning i disse dager. Jeg har brukt clearblue sin digitale eggløsningstest i flere dager, men får bare negativt resultat. 

Noen som har erfaring med denne testen? Jeg mener at jeg har hatt eggløsning, selv om jeg ikke har sett mye tegn på det. Har en stabil syklus. 

Anonymkode: f6f26...297

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg skal i følge mine egne utregninger ha hatt eggløsning i disse dager. Jeg har brukt clearblue sin digitale eggløsningstest i flere dager, men får bare negativt resultat. 

Noen som har erfaring med denne testen? Jeg mener at jeg har hatt eggløsning, selv om jeg ikke har sett mye tegn på det. Har en stabil syklus. 

Jeg har bare positive erfaringer med denne. Har også brukt babyplan tester i tillegg

Anonymkode: d2869...264

Skrevet

Jeg har lest at noen har et så "lite" vindu når det kommer til eggløsning, at om en tester på feil tidspunkt på dagen vil du ikke få positiv test. Mister litt motet når jeg selv mener jeg har hatt eggløsning, men det aldri slår ut på testen 🤔

TS

Skrevet

Jeg har brukt den rosa digital testen, som får en fast smiley på den mest fertile dagen. Men jeg fikk smiley flere dager, og når jeg så på testen, den staven så var den streken ikke positiv å så sterk i mine øyne, men smiley fikk jeg uansett.. var bare en dag jeg synes den streken var positiv, men var smiley når jeg syntes de var negative også. Dobbel sjekket med vanlig el test strimler og de var heller ikke positiv da jeg fikk smiley på clear blue.. så fikk litt dårlig erfaring av den. 

Anonymkode: 1a7a4...022

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt den rosa digital testen, som får en fast smiley på den mest fertile dagen. Men jeg fikk smiley flere dager, og når jeg så på testen, den staven så var den streken ikke positiv å så sterk i mine øyne, men smiley fikk jeg uansett.. var bare en dag jeg synes den streken var positiv, men var smiley når jeg syntes de var negative også. Dobbel sjekket med vanlig el test strimler og de var heller ikke positiv da jeg fikk smiley på clear blue.. så fikk litt dårlig erfaring av den. 

Anonymkode: 1a7a4...022

Hm, ok. Jeg har den rosa testen. Så de strekene på testpinnen som du setter inn i selve testeren indikerer gyldig eller ugyldig? For jeg har fått en sterk og en litt svakere strek der. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...