AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #21 Del Skrevet 20. august 2020 De gangene jeg har stoppet innom bensinstasjon eller kiosk for å få noe varmt, så har det blitt pølse, for jeg har hatt det travelt. Da må jeg ha noe som kan serveres øyeblikkelig, og spises på vei ut døra. Uansett utvalg av varmmat ellers ville jeg fortsatt kjøpt pølse nettopp fordi det er praktisk. Og prisen på varmmat på deli de luca eller andre kiosker er jo helt hinsides, og noe jeg overhodet ikke er villig til å betale så mye for. Meny har kokker som jobber kun for å tilbedere mat i ferskvaren, skulle bensinstasjoner hatt 1-2 ekstra på vakt pr dag for å rekke tilberede varmmat, så hadde prisen bare vært enda stivere. Anonymkode: 338f7...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 20. august 2020 #22 Del Skrevet 20. august 2020 33 minutter siden, SoWhat? skrev: Jeg savner salater når jeg er ute og kjører jeg. For all del. Pølser med rekesalat og div. er godt det. Men jeg syns salat med kylling er enda bedre. Det er lite alternativer langs veiene. Det er jo ikke riktig. Som om alle som kjører er usunne og vil ha lettvint og usunt. Det er jo ikke sånn? Kyllingsalat med grov baguett er jo veldig godt OG sunnere enn tre grillpølser med rekesalat ( jeg elsker det, men en veldig sjelden gang) Jeg kjører ofte lange turer og vil gjerne ha et sunt alternativ Logistikk og svinnproblematikken på dette er hårreisende. Ferdigsalater har ekstrem kort levetid, så du skal ha en del omsetning for at det skal gå. De fleste ønsker noe sunt og fristende, og jeg kan se for meg noen ideer for sunne alternativer om du selger burger, men på Narvesen kan ikke mat ha logistikk problemer... enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #23 Del Skrevet 21. august 2020 Litt av greia er vel enhåndsmat også. Salat kan du ikke spise mens du kjører, pølse går fint n Anonymkode: c52d1...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå