Gå til innhold

Hvorfor selges det fortsatt pølse og vassen pizza på narvesen/bensinstasjoner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo litt ut, og ser nesten ingen som spiser pølser mer. Helt ærlig tror jeg både narvesen og bensinstasjoner kunne tjent mye mer penger på mat om de byttet ut pølsene og pizzastykkene med en stor varmmatdisk , litt som de dem har på meny. Er det virkelig fristendeå kjøpe pizzastykker som smaker seig grandiosa ? 

Anonymkode: 378fe...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er stor forsjell på goumetrestaurant og varmmatdisk da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært noe salg av pølser og pizza, så hadde de ikke solgt det heller. Det er bensinstasjon og ikke noe delikatessebutikk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig tror jeg både narvesen og bensinstasjoner kunne tjent mye mer penger på mat om de byttet ut pølsene og pizzastykkene med en stor varmmatdisk

Det tviler jeg sterkt på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thildamor skrev:

Hadde det ikke vært noe salg av pølser og pizza, så hadde de ikke solgt det heller. Det er bensinstasjon og ikke noe delikatessebutikk.

ja.. pølsene ligger der helt innskrompa. Du ser de har ligget der lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting slå en ostepølse med bacon på lange kjøreturer! 

Svaret er rimelig enkelt (og logisk), det selges fordi det er det folk vil ha. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det frister med pølser langs veien men har aldri sett noen komme ut med en pølse på narvesen i oslo, selv om det er veldig mange narvesen kiosker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det frister med pølser langs veien men har aldri sett noen komme ut med en pølse på narvesen i oslo, selv om det er veldig mange narvesen kiosker der.

Jeg kan huske hvertfall 2 tilfeller i livet mitt hvor jeg kjøpte pølse på Narvesen i Oslo jeg da, men ok.

Skjønner ikke hvorfor dette er noe å henge seg opp i, bedrifter leverer tjenester, og dersom det er "liv laga" så fortsetter de med det de tjener penger på. Selv om jeg synes at smoothies er oppskrytt å helt bortkasta så bruker jeg jo ikke tid på fundere på andre produkter smoothiesjappene bør selge, jeg bare lar vær å bruke mine penger på det, å dersom mine medmennesker finner glede i smoothies så unner jeg de gode opplevelser i hverdagen, uten at jeg henger meg opp i det. 

Anonymkode: 5d7d2...0c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk vil ha det vel, er det så merkelig da? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 916d1...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi pølse er digg? Det er jo ikke sånn at bare fordi du ikke liker noe, så liker ingen det.

Anonymkode: 71c4a...497

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha,ha, du skjønner vel at Narvesen og lignende steder ikke hadde fortsatt å tilby pølser dersom ingen kjøpte det?  Jeg kjøper meg en baconpølse i brød med jevne mellomrom, og de fleste gangene står jeg da i pølsekø 😄

Anonymkode: d7fcc...74c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn varmmat de har i butikken krever nok mer av både lokalet og personalet om det skal tilberedes. Det blir fort mer "storkjøkken" når man skal ha slikt. Mer omfattende å tilberede, mer omfattende å rengjøre osv.

Bensinstasjonmat er vel laget med tanke på å skulle være så simpelt og enkelt som mulig å tilberede. Og det krever ikke noe fullskala kjøkken

Anonymkode: 89f4e...5b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser mange med pølse fra Narvesen både på Oslo s og national. Jeg og kjøper. Når det er kampanje har de som regel en person som står fast på pølsestasjonen fordi så og si hver kunde skal ha pølse. Litt mindre trykk nå da siden mange har hjemmekontor. 

Anonymkode: e1749...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dritgodt og null venting. Kjøper heller et par pølser der enn noe anna junkfood jeg må vente 20+ minutter på. Mmmm baconpølsene er så gode!

Anonymkode: 49a75...6f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacon og ostepølsa er liiivets nattmat, og vente-på-tog mat. Føler ofte jeg ser folk spise både pølse og pizza 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, i går stod jeg i kø på narvesen for å kjøpe pølse i brød. Var kjempegod 🤗

Anonymkode: 0a210...859

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper meg pølse i ny og ne på bensinstasjoner, og jeg velger mye heller en ostepølse med bacon fremfor det jeg finner i varmdisken på meny. 

Anonymkode: 18c74...030

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ofte folk kjøpe pølse jeg. Selv har jeg kjøpt sånn pizza 2 ganger, i Oslo faktisk, da jeg hadde dårlig tid og var sulten og skulle ta t-banen og det var det eneste jeg så som var åpent og kjapt ved stasjonen. Synes det smakte helt ok men jeg er ikke så kresen da.

Mange bensinstasjoner har jo fått masse annen mat forresten, burgere, taco/burrito, baguetter, calzone, panini osv osv. 

Anonymkode: 0e26f...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner salater når jeg er ute og kjører jeg. For all del. Pølser med rekesalat og div. er godt det. Men jeg syns salat med kylling er enda bedre. Det er lite alternativer langs veiene. Det er jo ikke riktig. Som om alle som kjører er usunne og vil ha lettvint og usunt. Det er jo ikke sånn?

Kyllingsalat med grov baguett er jo veldig godt OG sunnere enn tre grillpølser med rekesalat ( jeg elsker det, men en veldig sjelden gang)

Jeg kjører ofte lange turer og vil gjerne ha et sunt alternativ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...