AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Litt rart spørsmål, men har man ALLTID mer graviditetssymptomer ved tvillinger? Jeg er 5 uker på vei, og begynt å ha mareritt om at det er to der inne (ja, mareritt ja). Har ekstremt lite symptomer denne gangen, så prøver å berolige meg med det 😅😂 Anonymkode: 36c08...1a2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Er ikke uvanlig å ha lite symptomer i uke 5. Som oftest kommer symptomene i uke 6. Men til spørsmålet, det er mer vanlig å ha mer symptomer med tvillinger, men det er ikke uvanlig at enlinger gir mye symptomer heller. Anonymkode: ea786...2ef
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Jeg hadde ikke mye symptomer, ikke når jeg leser hva andre har. Var knapt kvalm. Hadde ømme bryster som alle andre. Det jeg sleit med var mye kynnere og det fra ca uke 18. Hadde også "menssmerter" fra før test og helt til slutten av svangerskapet, det kom og gikk de siste 10 ukene. Det sa jordmor var på grunn av tvillingene. Har aldri vært gravid med enling, så vet ikke hvordan det hadde vært. Anonymkode: 0b2e4...92e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Jeg har pleid å bli akutt kvalm dagen før jeg skal ha mensen i alle mine svangerskap.(To barn, to SA). Det har aldri slått feil. Nå er jeg over en uke forbi mitt vanlige "kvalmeinntreff", men plages altså kun av disse marerittene. Men som ved alt annet er det sikkert veldig forskjellig dette og. Jeg får bare håpe marerittene gir seg, og finne ro en måned til, da er det UL. Anonymkode: 36c08...1a2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Jeg hadde relativt uttalte symptomer allerede fra uke 3+ med tvillingene, med enlingen var jeg i superform hele svangerskapet. Har så høy HCG nå med tvillingene at jeg har fått HCG-utløst forhøyet stoffskifte😜 Anonymkode: cb7d0...9d2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde relativt uttalte symptomer allerede fra uke 3+ med tvillingene, med enlingen var jeg i superform hele svangerskapet. Har så høy HCG nå med tvillingene at jeg har fått HCG-utløst forhøyet stoffskifte😜 Anonymkode: cb7d0...9d2 Dette minnet meg på at jeg for en uke siden 4+3 tok en test med ukesindikator (trodde ikke på at jeg var gravid, uten å være kvalm 😅). Den viste jo da 2-3 uker, som er helt riktig. Hadde jeg vært gravid med tvillinger hadde sikkert hcg'en steget mer, og vis 3+ 😂 Takk!! Anonymkode: 36c08...1a2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Hadde få symptomer med tvillingene. Oppkast og litt kvalme fra uke 7-14 ca. Høyt blodtrykk og halsbrann senere i graviditeten. Anonymkode: 62d43...299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå